Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6431
Назва: Ways of Selecting Talented Master-Degree Students For Research
Інші назви: Шляхи відбору студентів магістратури до дослідницької роботи
Автори: Sikura, Anita
Сікура, Аніта Йосипівна
Plisko, Valerii
Пліско, Валерій Іванович
Baliuk, Anna Sergiivna
Балюк, Анна Сергіївна
Балюк, Анна Сергеевна
Ключові слова: research activity
creativity
students
assessment
development
дослідницька діяльність
творчість
студенти
оцінювання
розвиток
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Sikura A. Ways of Selecting Talented Master-Degree Students For Research / A. Sikura, V. Plisko, A. S. Baliuk // Наука і освіта. - 2017. - №8. - С.127-132.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the issue of evaluation and assessment of university students’ research skills. The reason of insufficient development of these qualities is the absence of efficient teaching methods contributing to the transformation of acquired knowledge to the skills of carrying out research activities according to the curriculum. Based on the students’ behavior characteristics the technique for the development of research skills has been designed, implemented into the educational process and experimentally checked. In the process of assessing the students’ cognitive abilities the differential approach was applied which helped to select the students to deal with research work. Педагогічні спостереження за процесом підготовки майбутніх професіоналів, аналіз їх продуктивної діяльності показав недостатність пізнавально-дослідного процесу при вивченні дисциплін, оволодіння знаннями і формування вмінь проводити наукові дослідження і неповну спрямованість на розвиток здібностей і мотивації до наукової діяльності у майбутніх фахівців. Виникає необхідність оцінювати майбутніх професіоналів за здібностями досягати кінцевого результату, вмінням використання різних прийомів, методів і методик організації та управління дослідженнями, наукової обробки даних, визначати і використовувати методи, прийоми, основні показники, отримані в ході дослідження тощо. Мета статті – розкрити механізм відбору студентів магістратури до дослідницької діяльності, а також шляхів підвищення їх мотиваційної зацікавленості в дослідницькій діяльності. Критеріями оцінювання за зовнішніми характеристиками були: ініціативність, творчість, алгоритм дій, точність, раціональність, правильні відповіді, пояснення. На основі вивчення відповідних складових поведінки студентів, їх знань і навичок було розроблено методику відбору майбутніх фахівців до дослідницької діяльності. Вона розрахована на диференційований підхід із залученням різних методів, способів визначення потенційних можливостей майбутніх фахівців до дослідницької діяльності і мотиваційного інтересу до цієї справи. Запропонована методика передбачає використання методів прямої дії, експертних оцінок та зворотного зв’язку, що можуть використовуватися як окремо, так і в сукупності відповідно до етапів. Поетапне використання зазначених методів сприяє ефективнішому оцінюванню здібностей студентів та якісному їх відбору до дослідницької діяльності. Запропоновану технологію було експериментально перевірено та підтверджено її ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6431
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sikura.pdf566.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.