Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6391
Title: Communication barriers faced by english language learners at a university level: factors and solutions
Other Titles: Комунікативні бар’єри, що постають перед студентами при вивченні англійської мови на рівні університету: фактори та рішення
Authors: Polishchuk, Olexander Sergiyovych
Поліщук, Олександр Сергійович
Полищук, Александр Сергеевич
Keywords: English as a Foreign Language
communication
communication barriers
coping strategies
англійська мова як іноземна мова
спілкування
бар'єри спілкування
стратегії подолання
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Polishchuk O. S. Communication barriers faced by english language learners at a university level: factors and solutions / O. S. Polishchuk // Наука і освіта. - 2017. - №8. - С. 44-48.
Abstract: Many graduates of Ukrainian higher educational institutions cannot interact with others in English because of numerous barriers to effective communication. The present study aims 1) to investigate the barriers to effective foreign language communication among the university students and 2) to find out some effective solutions to the problem so that both teachers and students could benefit in their objectives and outcomes regarding communication skills. The research outcomes have shown that Ukrainian university students face different issues in communication proficiency though they generally have positive attitude towards learning English. It has been found out that the participants of this study face language (vocabulary and grammar) barriers, psychological barriers (fear of making mistakes, fear of speaking in front of the class), lack of contact hours, inappropriate teaching methods, curricula and textbooks as factors that lead to the failure to effectively communicate in English. Another major factor is that many university students get confused when native speakers use different slang words, proper names, local names, food names, etc. and speak very quickly and may have different accents. The present study also attempted to highlight some strategies for coping with communication barriers such as use of appropriate teaching methods and aids, avoiding frequent error correction, practicing communication skills outside the classroom, exploiting collaborative work and authentic materials, making students aware of cultural diversity and differences as well. Глобалізація та експансія англійської мови у світі змінили сценарій викладання англійської мови та її ви- вчення: сьогодні іншомовна освіта – це не просто покращення навичок читання та письма, а також підготовка студентів до іспитів, але й формування їхньої іншомовної професійної компетенції, конкурентноспроможності шляхом зміцнення комунікативних навичок. На жаль, багато випускників українських вищих навчальних за- кладів не можуть ефективно взаємодіяти з іншими англійською мовою через численні перешкоди для ефектив- ного спілкування. Таким чином, наше дослідження спрямоване на 1) вивчення бар’єрів ефективного спілку- вання англійською мовою, які відчувають студенти українських вишів, та 2) пошук ефективних рішень пробле- ми для формування стійких іншомовних комунікативних навичок. Результати проведеного дослідження демон- струють, що студенти зіштовхуються з різними проблемами спілкування, хоча в цілому вони позитивно став- ляться до вивчення англійської мови. Виявлено, що учасники експерименту зіштовхуються з мовним бар’єром (лексика та граматика), психологічним бар’єром (страх помилитися, страх виступати перед аудиторією), а та- кож такими проблемами як-от: мала кількість мовних занять на тиждень, невідповідні методи навчання, заста- рілі навчальні плани та підручники як фактори, що призводять до неспроможності ефективно спілкуватися англійською мовою. Інший важливий чинник полягає в тому, що багато студентів університету почуваються невпевнено, коли носії мови використовують різні сленгові слова, власні назви, місцеві назви, назви продуктів, розмовляють у швидкому темпі, з різними акцентами тощо. У нашому дослідженні ми також намагалися висві- тлити деякі стратегії подолання бар’єрів англомовної комунікації, такі, як використання адекватних методів навчання та допоміжних засобів, запобігання частому виправленню помилок, формування навичок спілкування поза межами аудиторії, використання кооперативних методів навчання та автентичних матеріалів, формування знань про культурні відмінності та розмаїття культур у світі.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6391
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polishchuk.pdf544.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.