Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6383
Назва: Обґрунтування методики тестового контролю навчальних досягнень майбутніх інженерів-аграрників
Інші назви: Обоснование методики тестового контроля знаний будущих инженеров-аграрников
Justification of methods of future agrarian engineers’ academic achievements assessment testing
Автори: Кошук, Олександр
Діденко, Олександр
Лузан, Петро
Koshuk, Oleksandr
Didenko, Oleksandr
Lusan, Petro
Ключові слова: методика тестового контролю
контроль навчальних досягнень
майбутні інженери-аграрники
контроль і оцінювання
валідність тесту
валидность теста
тестові завдання
методика тестового контроля
контроль знаний
будущие инженеры-аграрники
контроль и оценка
валидность теста
тестовые задания
assessment testing methods
academic achievements assessment
future agrarian engineers
evaluation
test results
testing tasks
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кошук О. Обґрунтування методики тестового контролю навчальних досягнень майбутніх інженерів-аграрників / О. Кощук, О. Діденко, П. Лузан // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 118-129.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено методику тестового контролю навчальних досягнень майбутніх інженерів-аграрників. Актуальність її розроблення обумовлена недостатньою кількістю методичних науково обґрунтованих рекомендацій щодо створення валідних інструментів для оцінювання навчальних результатів. Метою статті є обґрунтування на основі положень сучасних теорій дидактичних вимірювань методики тестового контролю навчальних досягнень майбутніх інженерів-аграрників як валідного методу перевірки та оцінювання результатів навчання студентів. В статье представлена ​​методика тестового контроля знаний будущих инженеров-аграрников. Актуальность ее разработки обусловлена ​​недостаточным количеством методических научно обоснованных рекомендаций по созданию валидных инструментов для оценки учебных результатов. Целью статьи является обоснование на основе положений современных теорий дидактических измерений методики тестового контроля знаний будущих инженеров-аграрников как валидного метода проверки и оценки результатов обучения студентов. The article presents the methodology of future agrarian engineers’ academic achievements assessment testing. The urgency of its development is due to the lack of sufficient quantity of methodological scientifically substantiated recom-mendations for the creation of valid tools for the evaluation of learning outcomes. The purpose of the article is to justify based on the provisions of modern theories of didactic measurements the methodology of future agrarian engineers’ academic achievements assessment testing as a valid method of checking and evaluating the results of students’ studying.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6383
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleksandr Koshuk.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.