Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.author-
dc.contributor.authorStepanova, Tetyana Mykhailivna-
dc.date.accessioned2018-10-10T06:34:25Z-
dc.date.available2018-10-10T06:34:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСтепанова, Т. М. Трансформації змісту передшкільної освіти в історії розвитку вітчизняної дошкільної педагогіки: методологія, теорія, практика (кінець ХІХ - ХХ ст.) [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 : 13.00.08 / Тетяна Михайлівна Степанова; наук. консультант А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 595 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/637-
dc.description.abstractУ роботі обґрунтовано методологічні засади дослідження змісту перед-шкільної освіти періоду кінця ХІХ упродовж ХХ століття. Розкрито сутність феноменів «передшкільна освіта» та «зміст передшкільної освіти». Обґрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періоди-зацію розвитку змісту передшкільної освіти у вітчизняній дошкільній педагогіці з 1898 по 2000 рр. Висвітлено зміст, специфіку його розвитку в різні періоди дослідження. The work states a methodological basis of research of the preschool education content since the end of the ХІХth and throughout the XXth century. The essence of the phenomena “preschool education” and “content of preschool education” is also revealed. In the context of social and pedagogical determinants it is grounded the periodization of preschool education content development in national preschool pedagog-ics from 1898 till 2000. The thesis covers the content and the specific character of its development in dif-ferent time periods investigated in the research.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдошкільна педагогікаuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпередшкільна освітаuk
dc.subjectзміст передшкільної освітиuk
dc.subjectтрансформації змісту передшкільної освітиuk
dc.subjectтенденціїuk
dc.subjectстандартизація змісту освітиuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectперіодиuk
dc.subjectетапиuk
dc.subjectpreschool pedagogicsuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectcontent of preschool educationuk
dc.subjecttransformation of the content of preschool educationuk
dc.subjecttendenciesuk
dc.subjectstandardization of content of educationuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectperiodsuk
dc.subjectstagesuk
dc.titleТрансформації змісту передшкільної освіти в історії розвитку вітчизняної дошкільної педагогіки : методологія, теорія, практика (кінець ХІХ – ХХ століття)uk
dc.title.alternativeTransformation of Сontent of Preschool Education in the History of the National Preschool Pedagogics: Methodology, Theory and Practice (end of XIX - XX centuries)uk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cтепанова.dis.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.