Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6372
Назва: Students’ personal and professional potential in the system of university training
Інші назви: Особистісно-професійний потенціал студентів у системі фахової підготовки
Личностно-профессиональный потенциал студентов в системе профессиональной подготовки
Автори: Dudchenko, Valentyna
Vitman, Kostiantyn
Tsekhan, Dmytro
Ключові слова: potential
personal potential
professional potential
personal and professional potential
training
university
professional development
потенціал
особистий потенціал
професійний потенціал
особистісно-професійний потенціал
підготовка
університет
професійний розвиток
личностный потенциал
профессиональный потенциал
личностно-профессиональный потенциал
подготовка
университет
профессиональное развитие
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Dudchenko V. Students’ personal and professional potential in the system of university training / V. Dudchenko, K. Vitman, D.Tsekhan // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 105-111.
Короткий огляд (реферат): The paper aims to present the results of the examination of personal and professional potential of future specialists in the process of studying at a university. The experiment involved 248 students of 1-2 years of study of the International Humanitarian University (Odesa). In the structure of personal and professional potential of a specialist, the motivational, epistemological, praxeological, and personal components are singled out. Мета дослідження – схарактеризувати специфіку особистісно-професійного потенціалу майбутніх фахівців в освітньому процесі педагогічних закладів вищої освіти й презентувати результати діагностувальної методики визначення рівнів розвиненості особистісно-професійного потенціалу студентів гуманітарних спеціальностей на констатувальному етапі експерименту. Цель исследования - охарактеризовать специфику личностно-профессионального потенциала будущих специалистов в образовательном процессе педагогических высших учебных заведений и представить результаты диагностической методики определения уровней развитости личностно-профессионального потенциала студентов гуманитарных специальностей на этапе эксперимента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6372
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valentyna Dudchenko.pdf580.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.