Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6363
Title: Overcoming Language Anxiety Among the English Language Learners: Psycho-Pedagogical Aspect
Other Titles: Подолання мовної тривожності в процесі вивчення англійської мови: психолого-педагогічний аспект
Authors: Tsymbal, Svitlana
Цимбал, Світлана Володимирівна
Keywords: foreign language anxiety
English as a second language
coping strategies
іншомовна тривожність
англійська мова як друга мова
стратегії подолання іншомовної тривожності
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Tsymbal S. Overcoming Language Anxiety Among the English Language Learners: Psycho-Pedagogical Aspect / S.Tsymbal // Наука і освіта. - 2017. - №7. - С.102-106.
Abstract: Foreign language anxiety, the feeling of tension and apprehension specifically associated with learning a foreign language is considered to be the major factor encountered by language learners around the world. The consideration of language anxiety in the modern English classroom is highly significant to help learners boost their confidence and develop their communication skills in the target language. The current study addresses the following research questions: 1. What factors may cause the anxiety that university students encounter in the process of learning English? 2. What psychological and pedagogical strategies in reducing the language anxiety among English language learners to cope with the language anxiety can be utilized? The research is of qualitative and descriptive type. A survey questionnaire (by Horwitz et al.) was suggested to 86 students of National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Kyiv. The findings of this study clearly indicate that in spite of the use of modern communicative approaches and techniques by university teachers, the problem of English language anxiety still persists among the students. Teachers should do their best to reduce anxiety in their students by creating an attractive, warm atmosphere inside the classrooms and increasing students’ motivation in learning English. They should help their students to cope with negative attitudes and unpleasant feelings towards learning English. Furthermore, they should build students’ self-confidence by using positive reinforcement, encouragements. Coping strategies for foreign language anxiety may include those helping the students learn to deal with the context provoking anxiety and those making the learning context less stressful. In order to reduce the language anxiety, special trainings, activities and sessions should be used for language learners such as direct discussing students’ anxieties, cooperative learning activities, progressive relaxation, deep breathing, meditation, soothing music and humor, encouraging statements as well. Тривожність, яка виникає в процесі вивчення іноземної мови, відчуття напруженості та занепокоєння вважаються основним бар’єром, з яким зіштовхуються люди в усьому світі на шляху опанування іноземної мови. Вивчення явища іншомовної тривожності в контексті сучасної іншомовної освіти є дуже важливим, щоб допомогти студентам підвищити їхню впевненість та розвинути комунікативні навички у цільовій мові. У статті розглядаються такі дослідницькі питання: 1. Які причини можуть викликати тривожність студентів вишів стосовно вивчення англійської мови? 2. Які психологічні та педагогічні стратегії зменшення мовної тривожності серед студентів, що вивчають англійську мову, можна використовувати? Що стосується методології, то сучасне дослідження за своїм характером є якісним та описовим. В опитуванні (анкета за Horwitz et al.) взяли участь 86 студентів, які навчаються в Національному університеті біоресурсів і природокористування України, м. Київ. Результати цього дослідження чітко вказують на те, що, незважаючи на використання сучасних комунікативних підходів та методів викладачами університетів, студенти все ж відчувають тривожність у процесі вивчення англійської мови. Викладачі повинні відігравати важливу роль у зменшенні тривожності серед своїх студентів, створюючи теплу атмосферу в аудиторії та підвищуючи мотивацію студентів до вивчення англійської мови. Вони повинні допомогти своїм студентам впоратись з негативними настроями та неприємними відчуттями щодо вивчення англійської мови. Крім того, викладачі повинні формувати впевненість у студентів, позитивно їх налаштовувати та використовувати щобільше заохочень. Стратегії подолання іншомовної тривожності можуть включати ті, що допомагають студентам навчитися справлятися з контекстом, який провокує тривожність, й ті, що створюють менше стресу в процесі навчання. Для зменшення мовної тривожності у студентів, які вивчають іноземну мову, слід використовувати спеціальні тренінги, заняття, такі як пряме обговорення проблеми тривожності, спільну навчальну діяльність, техніки поступового розслаблення, глибокого дихання, медитації, заспокійливу музику та гумор, а також заохочувальні висловлювання
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6363
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsymbal.pdf579.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.