Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6356
Назва: Investigation of Forgiveness Levels in Vocational School Students
Інші назви: Дослідження рівнів внутрішньої здатності особистості прощати
Автори: Tuncay, Oral
Тунджай, Орал
Ключові слова: forgiveness
forgiveness levels
vocational school students
прощення
рівні поблажливості
учні професійно-технічних навчальних закладів
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Tuncay O. Investigation of Forgiveness Levels in Vocational School Students / O. Tuncay // Наука і освіта. - 2017. - №7. - С.58-62.
Короткий огляд (реферат): Forgiveness plays an important role in being able to cope with the negative emotions that arise after the problems and the conflicts experienced by people. The study aims to investigate the forgiveness levels of vocational school students. In line with this aim, a total of 230 vocational school students consisting of 165 female (71.7%) and 65 male (28.3%) students were surveyed using Heartland Forgiveness Scale. Frequency, percent, mean and standard deviation analyses were used in this study. The research outcomes were computerized and tested with SPSS 16.0 program. According to the results of this research, there were 40 (17.4%) students with the low level of forgiveness, 157 (68.3%) respondents with the moderate level, and 33 (14.3%) students with the high one. The mean scores of low forgiveness level (x=14.11), moderate forgiveness level (x=27.40), and high forgiveness level (x=37.33) have been found. The fact that the students have a forgiveness average of 26.53 cannot be considered as negative, however, if the average score increases it will be better for students’ psychological health. Some recommendations to increase this score have been presented in the paper. Уміння прощати відіграє важливу роль у здатності особистості боротися з негативними емоціями, які виникають у результаті виникнення проблемам чи конфліктів. Мета дослідження полягає у дослідженні рівнів внутрішньої здатності особистості прощати. Відповідно до цієї мети було проведено експеримент, до якого було залучено 230 студентів професійно-технічних навчальних закладів: 165 дівчат (71,7%) та 65 хлопців (28,3%). Було використано особистісний опитувальник «Шкала внутрішньої здатності особистості прощати» за Хартлендом. Отримані дані було перевірено за допомогою програми SPSS 16.0. За результатами експерименту було виявлено 40 (17,4%) студентів з низьким рівнем внутрішньої здатності прощати, 157 (68,3%) респондентів з помірним рівнем та 33 (14,3%) студентів – з високим. Було розраховано середні показники низького (x = 14,11), середнього (x = 27.40) та високого рівнів внутрішньої здатності прощати (x = 37.33). Було зафіксовано найвищий та найнижчий бали респондентів – 42 та 6 балів відповідно. Той факт, що більшість студентів мають середній рівень внутрішньої здатності прощати (26,53), не можна вважати негативною ознакою, однак, його підвищення матиме добрий вплив на психологічне здоров’я студентів. У статті подано деякі рекомендації щодо збільшення рівня внутрішньої спроможності прощати з метою впливу на психологічний стан особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6356
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oral.pdf658.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.