Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6324
Title: Studying Levels of Future Civil Defense Specialists’ Professional Competence Components
Other Titles: Дослідження рівнів прояву компонентів професійної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту
Authors: Rotar, Vasyl
Ротар, Василь Борисович
Keywords: higher education
competence-based approach
professional competence
professional competence components
civil defense specialists
вища освіта
компетентнісний підхід
професійна компетентність
компоненти професійної компетентності
фахівець цивільного захисту
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Rota V. Studying Levels of Future Civil Defense Specialists’ Professional Competence Components / V. Rota // Наука і освіта. - 2017. - №6. - С.112-118.
Abstract: The paper deals with the necessity to apply a competence-based approach in the process of future civil defense specialists’ training. The aim of the research is to examine the levels of manifestation of future civil defense specialists’ professional competence components. The following professional competence components have been specified: communicative, informational and socio-legal. The following levels of the above mentioned competences maturity have been distinguished: low, medium, sufficient, and high. The levels of the respondents’ competences maturity have been examined by means of Wilcoxon Signed Rank Test. The results of the conducted research prove the necessity for improving the levels of communicative, informational and socio-legal components of the future civil defense specialists’ professional competence. Мета статті полягала в дослідженні рівнів прояву компонентів професійної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту. Завдання статті передбачали визначення компонентів професійної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту та дослідження рівнів їхньої сформованості. У ході дослідження використано методи дослідження: аналіз наукової літератури з метою визначення й теоретичного обґрунтування проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту; синтез, узагальнення, систематизація для теоретичного обґрунтування компонентів професійної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту; статистичні методи для опрацювання отриманих даних і встановлення кількісної залежності між досліджуваними явищами й процесами; графічні – для узагальнення та представлення результатів дослідження. Автором доведено необхідність дотримання компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту. Результати проведеного дослідження доводять необхідність підвищення рівнів прояву комунікативного, інформаційного та соціально-правового компонентів професійної компетентності майбутніх фахівців цивільного захисту. Виокремлено такі компоненти професійної компетентності: комунікативний, інформаційний та соціально-правовий. Визначено рівні прояву названих компонентів професійної компетентності: низький, середній, достатній та високий
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6324
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rotar.pdf870.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.