Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6318
Назва: Особливості шкільної біологічної освіти в період становлення української державності на початку хх століття
Інші назви: Features of school biological education during the formation of ukrainian statehood at the beginning of the twentieth century
Автори: Новикова, Ніна
Novykova, Nina
Ключові слова: шкільна біологічна освіта
українська державність
природознавство
єдина трудова школа
school biological education
Ukrainian statehood
natural science
united labor school
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Новикова Н. Особливості шкільної біологічної освіти в період становлення української державності на початку хх століття / Н. Новикова // Наука і освіта. - 2018. - №11-12. - С. 56-59.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано період становлення системи шкільної біологічної освіти в Україні за імперської доби, для якого була притаманна боротьба різних педагогічних систем; розвиток шкільного природознавства на основі досягнень у біології як науці, реформування змісту шкільного природознавства за трьома напрямами й удосконалення методики шкільної біології. Окреслено неоднозначність освітніх змін дореволюційного періоду початку ХХ століття. Розглянуто соціальні та педагогічні чинники розбудови шкільної освіти після жовтневої революції; розподіл годин на вивчення природознавства з ІІ по ІХ класи єдиної трудової школи в 1918 і 1920 роках та вивчення предметів у єдиній трудовій школі Наркомосу УРСР (1920 р.). Охарактеризовано становлення педагогічної науки в УРСР, навчально-методичне забезпечення шкільної біологічної освіти, проекти нової організації навчального процесу, систему підготовки вчительських кадрів в Україні впродовж 1917-1920 років. The period of formation of the system of school biological education in Ukraine during the imperial age, for which the struggle of various pedagogical systems was inherent; the development of school science on the basis of achievements in biology as a science, the reformation of the content of school science in three directions and the improvement of the methodology of school biology have been reviewed in the paper. The ambiguity of educational changes in the pre-revolutionary period of the beginning of the 20th century has been outlined. The social and pedagogical factors of school education development after the October Revolution; the division of hours for the study of natural science from the II to IX classes of the only labor school in 1918 and 1920, and the study of subjects in the only labor school of the People's Commissariat of the Ukrainian SSR (1920) have been considered. The formation of pedagogical science in the Ukrainian SSR, educational and methodological provision of school biological education, projects of a new organization of educational process, the system of training of teaching staff in Ukraine during 1917-1920 have been characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6318
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novykova.pdf548.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.