Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6313
Назва: Крос-культурний менеджмент у закладах освіти
Інші назви: Кросс-культурный менеджмент в учебных заведениях
Cross-cultural management in educational institutions
Автори: Долженков, Олег Олександрович
Долженков, Олег Александрович
Dolzhenkov, Oleg Olexandrovych
Сакалюк, Оксана Олександрівна
Сакалюк, Оксана Александровна
Sakalyuk, Oksana Olexandrivna
Ключові слова: крос-культурний менеджмент
чинники й ознаки крос-культурного менеджменту
менеджери освіти
заклади освіти
завдання крос-культурного менеджменту
кросс-культурный менеджмент
факторы и признаки кросс-культурного менеджмента
менеджеры образования
учебные заведения
cross-cultural management
education managers
educational institutions
tasks of cross-cultural management
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Долженков О. О. Крос-культурний менеджмент у закладах освіти / О. О. Долженков, О. Сакалюк // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 43-48.
Короткий огляд (реферат): У статті уточнено сутність крос-культурного менеджменту, чинники, що розкривають його зміст і характер, а також його основну мету та завдання. Визначено та систематизовано основні ознаки, що характеризують крос-культурні особливості особистості менеджера, подано характеристику загальнорівневих оцінок знань і вмінь, необхідних керівникам освітніх установ для вирішення завдань крос-культурного менеджменту в закладах освіти. Наголошено на доцільності врахування крос-культурних аспектів у сфері освіти та важливості введення крос-культурного контенту в підготовку майбутніх менеджерів освіти. В статье уточнена сущность кросс-культурного менеджмента, факторы, раскрывающие его содержание и характер, а также его основную цель и задачи. Определены и систематизированы основные признаки, характеризующие кросс-культурные особенности личности менеджера, дана характеристика загальноуровневых оценок знаний и умений, необходимых руководителям образовательных учреждений для решения задач кросс-культурного менеджмента в учебных заведениях. Отмечено целесообразности учета кросс-культурных аспектов в сфере образования и важности введения кросс-культурного контента в подготовку будущих менеджеров. The article substantiates the necessity and importance of cross-cultural management in educational institutions and the introduction of cross-cultural content in the training of principals. The polyethnic nature of the Ukrainian society predetermines the necessity of future experts’ development in the field of cross-cultural management and communica-tions, and the need for the training of staff in this direction. The cross-cultural management concept is an area of administration science, whose subject is the management of relations emerging ‘at the border’ of national cultures, as well as the identification and use of behavioral patterns inherent in the national business culture in the organization management. The basic provisions of cross-cultural management have made it possible to determine its main goal, and the results of expert assessment helped to outline the tasks of cross-cultural management, which should be implemented by a principal in the process of managing a modern educational institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6313
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oleh Dolzhenkov.pdf595.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.