Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6233
Title: Strategy for foreign language blended learning implementation into the educational process
Other Titles: Стратегія імплементації змішаного навчання англійської мови в освітній процес
Authors: Byndas, Olena
Биндас, О. М.
Keywords: blended learning
distance education
development
cooperation
implementation
university
pedagogical college
European universities
Ukrainian universities
змішане навчання
дистанційна освіта
розвиток
співпраця
впровадження
вищий навчальний заклад
Європа
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Byndas О. Strategy for foreign language blended learning implementation into the educational process / О. Byndas // Наука і освіта: наук.-практ. журнал. – 2017. – №6. – С. 95-99.
Abstract: The relevance of the research is explained by the current tendency of implementing foreign language blended learning into the educational process at European universities. The paper deals with the main goals of blended learning and strategies of its implementation, which should be taken into account in order to improve the foreign language teaching in Ukraine. The strategy of implementing foreign language blended learning into the educational process of any higher educational establishment should consist of the following stages: the definition of goals, the selection of a particular model, the implementation of technical, personnel, methodological and regulatory support. Blended learning should be used as a dominant instructional mode in higher education for foreign languages teaching. The study of the European educational experience can help apply the blended learning techniques efficiently, and promote research exchanges in the educational process of higher educational establishments in Ukraine. Blended learning is a powerful technology to be implemented into the modern foreign language learning model of Ukrainian education in order to approach to the level of European educational system. Насправді ми не знаємо, до яких професій готуємо наших студентів. Освітній простір останніми роками збагатився електронною та дистанційною формами навчання, відкритим та змішаним навчанням, застосуван-ням хмарних технологій тощо. Актуальність представленого в статті матеріалу обумовлена важливістю впрова-дження змішаного навчання іноземної мови не тільки в університетах Європи, а також в українських вищих навчальних закладах. Сьогодні серед учених не існує єдиного підходу щодо змісту цього феномену. Мета статті – проаналізувати переваги змішаного навчання в освітньому процесі при вивченні іноземної мови в Європі та визначити основні цілі та стратегії змішаного навчання, які слід враховувати з метою покращення викладання іноземної мови в Україні. На підставі аналізу наукової літератури та практичних розробок педагогічного спів-товариства автор висвітлює зміст та особливості концепції «змішаного навчання», описує переваги, стратегії та моделі змішаного навчання. Наголошено, що стратегія впровадження змішаного навчання іноземної мови в діяльність будь-якого освітнього закладу повинна складатися з таких етапів: визначення цілей, обрання певної моделі, здійснення технічного, кадрового, методичного та нормативного забезпечення. Доведено, що вивчення європейського педагогічного досвіду може допомогти у впровадженні міжнародного викладання, обміну нау-ковим досвідом та змішаного навчання іноземної мови в освітній процес вищих навчальних закладів України. Змішане навчання – це потужна технологія, яка повинна бути впроваджена в сучасну модель вивчення інозем-ної мови в українській освіті. Перспективними напрямами подальших наукових пошуків вбачаємо організацій-но-методичні напрями впровадження європейських відкритих онлайн курсів в освітню діяльність вищих навча-льних закладів України.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6233
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Byndas_2017.pdf550.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.