Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6231
Назва: Готовність вихователів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності
Інші назви: Examining preschool teachers’ skills of using innovative technologies
Автори: Косило, Н. В.
Нич, О. Б.
Балаєва, К. С.
Kosylo, Nataliia
Nych, Oksana
Balaieva, Kateryna
Ключові слова: готовність
критерій
показник
рівень
компетентність
професійна діяльність
readiness
criterion
indicator
level
competence
professional activity
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Косило Н. В. Готовність вихователів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності / Н. В. Косило, О. Б. Нич, К. С. Балаєва // Наука і освіта: наук.-практ. журнал. – 2017. – №6. – С. 86-94.
Короткий огляд (реферат): Модернізація освіти в Україні в річищі світових тенденцій глобалізації й інтеграції та зміни світоглядної парадигми вимагають висококваліфікованого, конкурентоспроможного педагога. Відповідно зростають вимо-ги до професійної діяльності і вихователів дошкільних навчальних закладів задля забезпечення гармонійного розвитку дітей. У статті визначено критерії, показники та рівні готовності вихователів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності; визначено стан їхньої готовності до застосування іннова-ційних технологій. Результати дослідження дозволяють узагальнити, що актуальним у її подальшому вивченні розглядаємо питання щодо оновлення технологічного змісту фахової підготовки майбутніх вихователів до-шкільних навчальних закладів різного типу в умовах інтегрування вищої педагогічної школи України в європей-ський освітній простір; переосмислення післядипломної фахової підготовки вихователів в умовах модернізації освіти в Україні в річищі світових тенденцій глобалізації й інтеграції та змін світоглядної парадигми. Modernization of education in Ukraine in the course of globalization and integration as well as changes in ideolog-ical paradigm require highly skilled, competitive educators. Accordingly, requirements concerning preschool teachers’ competence and skills are constantly growing in order to provide harmonious development of children. The paper aims to examine preschool teachers’ skills of using innovative technologies in their work. The carried out experiment involved 60 preschool teachers having work experience for about 5 years. There have been distinguished three levels of the development of innovative technologies skills in preschool teachers: high (innovative and constructive), sufficient (reproductive and constructive), and low (initial). They were examined according to the following criteria: motivational and objective, cognitive, operational and pragmatic, reflexive and attitude. The experiment was based on the following techniques: Ex-amining Motivation for Studying the Subject by T. Dubovytska, Motivation to Work (K. Zamfir’s methodology in the modification of A. Rean), a questionnaire developed by authors, as well as pedagogical observation. According to the research outcomes the respondents are not ready to use innovative techniques in their work as their skills are immature, which confirms the relevance of the study. The results of the survey show the necessity to consider the issue of reform-ing technological content of professional training of future preschool teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6231
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosylo_2017.pdf654.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.