Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6202
Назва: | Інтерпретація музичних творів – методичний аспект |
Інші назви: | Интерпретация музыкальных произведений - методический аспект Interpretation of musical composition: a methodical aspect |
Автори: | Щолокова, О. П. Мозгальова, Наталія Георгіївна Барановська, Ірина Георгіївна Shcholokova, Olha Pylypivna Mozgalova, Natalia Georgiivna Baranovska, Iryna Georgiivna |
Ключові слова: | герменевтичний підхід інтерпретація музичний твір художньо-інтерпретаційна діяльність вчителі музики герменевтический подход интерпретация музыкальное произведение художественно-интерпретационная деятельность учителя музыки hermeneutical approach interpretation musical work artistic and interpretive activity teachers of Music |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України |
Бібліографічний опис: | Щолокова О. П. Інтерпретація музичних творів – методичний аспект / О. П. Щолокова, Н. Г. Мозгальова, І. Г. Барановська // // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 151-159. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується питання активізації художньо-інтерпретаційної діяльності студентів музичних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів. Художньо-інтерпретаційна діяльність розглядається як фактор творчого становлення, зростання та самореалізації студентів. В статье поднимается вопрос активизации художественно-интерпретационной деятельности студентов музыкальных специальностей высших педагогических учебных заведений. Художественно-интерпретационные деятельность рассматривается как фактор творческого становления, роста тасамореализации студентов.The article presents the issue regarding activation of artistic and interpretative activities of the students majoring in musical specialties at higher pedagogical educational institutions. The artisticinterpretative activity is considered as a factor of students’ creative development, growth and selfrealization. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6202 |
Розташовується у зібраннях: | 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shcholokova Olha.pdf | 277.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.