Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФрумкина, Арина Леоновна-
dc.contributor.authorФрумкіна, Арина Леонівна-
dc.contributor.authorFrumkina, Aryna-
dc.date.accessioned2020-01-29T08:32:03Z-
dc.date.available2020-01-29T08:32:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФрумкина А. Л. Методологическая сущность подготовки учителей начальных классов к их взаимосвязанной образовательной и иноязычной профессиональной деятельности / А. Л. Фрумкина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 69-76.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6197-
dc.description.abstractВ статье освещаются проблемы подготовки учителей начальных классов к их взаимосвязанной образовательной и иноязычной профессиональной деятельности. Утверждается, что подготовка будущих учителей начальных классов не может состоять только в обучении изолированному предметному содержанию, а должна осуществляться на основе формирования нескольких видов компетенций, таких как: психолого-педагогическая, предметно-содержательная и методически-обусловленная. Совокупность этих компетенций приведет будущих учителей к готовности обучать школьников любому из запрограммированных предметов. Целью работы является обоснование возможности достижения готовности учителей начальных классов к интегрированному обучению образовательной и иноязычной речевой деятельности на примере преподавания изобразительного искусства на английском языке. У статті висвітлено проблеми підготовки вчителів початкових класів до їхньої взаємопов'язаної освітньої та іншомовної професійної діяльності. Зазначено, що підготовка майбутніх учителів початкових класів не може вміщувати тільки навчання ізольованому предметному змісту, а повинна здійснюватися на основі формування декількох видів компетенцій, таких як: психолого-педагогічна, предметно-змістовна і методично-обумовлена. Сукупність цих компетенцій підготує майбутніх учителів до готовності навчати школярів будь-якого з запрограмованих предметів. Метою роботи є обґрунтування можливості досягнення готовності вчителів початкових класів до інтегрованого навчання освітньої та іншомовної мовленнєвої діяльності на прикладі викладання образотворчого мистецтва англійською мовою. The article highlights the problems related to the training of the primary school teachers in their interconnected educational and foreign language professional activities. It is stated that training of future primary school teachers cannot consist only in teaching isolated subject content, but it should be carried out on the basis of the formation of several types of competencies, such as: psychological and pedagogical, major subject-centred, methodology-oriented. The combination of these competencies will lead future teachers to their readiness to teach schoolchildren any of the curriculum subjects. The aim of the work is to substantiate the possibility of developing the readiness of primary school teachers for integrated teaching educational and foreign language speech activities using the example of teaching Fine Arts in English.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectинтегрированное обученияuk
dc.subjectподготовка учителей начальных классовuk
dc.subjectобразовательная и иноязычная речевая деятельностьuk
dc.subjectінтегроване навчанняuk
dc.subjectпідготовка вчителів початкових класівuk
dc.subjectосвітня і іншомовна мовленнєва діяльністьuk
dc.subjectintegrated educationuk
dc.subjecttraining of Primary School teachersuk
dc.subjecteducational and foreign language speech activitiesuk
dc.titleМетодологическая сущность подготовки учителей начальных классов к их взаимосвязанной образовательной и иноязычной профессиональной деятельностиuk
dc.title.alternativeМетодологічна сутність підготовки вчителів початкових класів до їх взаємопов'язаної освітньої та іншомовної професійної діяльностіuk
dc.title.alternativeThe methodological essence of training primary school teachers in their interconnected educational and foreign language professional activitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frumkina.pdf300.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.