Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6196
Title: Емпіричне дослідження стану готовності майбутнього менеджера освітнього закладу до самопроектування
Other Titles: Empirical study of the readiness state of the future managers of an educational institution for self-projecting
Authors: Дін Юйцзін
Ding Yujing
Keywords: acmeological experiment
readiness
empirical research
manager of an educational institution
self-projecting
акмеологічний експеримент
готовність
емпіричне дослідження
менеджер освітнього закладу
самопроектування
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Дін Юйцзін. Емпіричне дослідження стану готовності майбутнього менеджера освітнього закладу до самопроектування / Дін Юйцзін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 64-68.
Abstract: У статті розкрито сутність і структуру акмеологічного експерименту та наведено результати емпіричного дослідження готовності майбутнього менеджера освітнього закладу до професійного самопроектування та подальшої самореалізації. У процесі емпіричного дослідження розроблено анкету для визначення ступеня готовності менеджера освіти до самопроектування, дібрано склад контрольної та експериментальної груп, проведено анкетування респондентів: результати експерименту було оброблено, на підставі чого підготовлено організаційно-методичні рекомендації щодо формування готовності майбутнього менеджера освіти до самопроектування. The article reveals the essence and structure of the acmeological experiment and presents the results of empirical research related to the readiness state demonstrated by the future managers of educational institutions for self-projecting and further self-realization. In the process of empirical research, the author’s questionnaire was developed to determine the degree of education manager’s readiness for self-projecting; the respondents of the control and experimental groups were selected; the respondents were questioned; the results of the experiment were processed; the organizational and methodological recommendations aimed at facilitating the development of the readiness of the future education managers for self-projecting were elaborated basing on the experiment results.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6196
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ding_Yujing.pdf257.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.