Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6195
Назва: Професійна підготовка майбутніх учителів фізики до організації дослідницької діяльності учнів загальноосвітніх закладів
Інші назви: Professional training of future teachers of Physics to organize research activities of students in secondary schools
Автори: Манченко, Тетяна Олександрівна
Manchenko, Tetyana
Маріна, Марія Сергіївна
Марина, Мария Сергеевна
Marina, Mariia
Тадеуш, Ольга Харлампіївна
Тадеуш, Ольга Харлампиевна
Tadeush, Olga Kharlampiivna
Ключові слова: майбутні вчителі фізики
професійна підготовка
дослідницька компетентність
future Physics teachers
training
research competence
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Манченко Т. О. Професійна підготовка майбутніх учителів фізики до організації дослідницької діяльності учнів загальноосвітніх закладів / Т. О. Манченко, М. С. Маріна, О. Х. Тадеуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 55-63.
Короткий огляд (реферат): Вимогою часу є підвищення рівня професійної підготовки майбутнього вчителя фізики, здатного оволодіти вміннями проводити спостереження, планувати і виконувати експерименти, обробляти результати вимірювань, висувати гіпотези й будувати моделі, встановлювати межі їх застосування тощо, тобто навчання фізики має супроводжуватися дослідницькою діяльністю. Метою проведеного дослідження є формування у майбутніх учителів фізики дослідницької компетентності у процесі вивчення розділу «Молекулярна фізика і термодинаміка» курсу загальної фізики та застосування отриманого досвіду в організації дослідницької діяльності учнів при проходженні педагогічної практики. The requirement of the time is to increase the level of the professional training aimed at the future Physics teachers who are able to master the ability to observe, plan and perform experiments, process measurement results, hypothesize and build models, set limits for their application, etc., which means that teaching Physics should be accompanied by research activity. The purpose of the conducted research is to form the future competence of physics teachers’ research competence in the process of studying the section "Molecular Physics and Thermodynamics" within the course of General Physics and to apply the gained experience in the organization of students’ research in the course of pedagogical practice. The theoretical analysis of the problem related to the formation of the research competence as well as the practical methods there were used these research methods: questioning, testing, organization of complex educational-research activities at lectures, practical and laboratory classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6195
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Manchenko.pdf311.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.