Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6162
Title: Синергетичний підхід як методологічний концепт музично-педагогічних досліджень
Other Titles: Синергетичний підхід як методологічний концепт музично-педагогічних досліджень Synerhetychnyy pidkhid yak metodolohichnyy kontsept muzychno-pedahohichnykh doslidzhenʹ Синергетический подход как методологический концепт музыкально-педагогических исследований
Synergistic approach as a methodological concept of music-pedagogical research
Authors: Білова, Наталія Костянтинівна
Белова, Наталья Константиновна
Bilova, Nataliia Kostyantynivna
Keywords: музично-педагогічна освіта
методологічні підходи і концепти
синергетичний підхід
синергія
науковий простір
підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва
художньо-освітнє середовище
музыкально-педагогическое образование
методологические подходы и концепты
синергетический подход
синергия
научное пространство
подготовка будущих учителей музыкального искусства
художественно образовательная среда
music-pedagogical education
methodological approaches and concepts
synergistic approach
synergy
scientific space
training of future teachers of musical arts
artistic and educational environment
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Білова Н. К. Синергетичний підхід як методологічний концепт музично-педагогічних досліджень / Н. К. Білова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 134-142.
Abstract: У статті актуалізовано значущість синергетичної парадигми в контексті пошуку теоретико-методологічних основ музично-педагогічних досліджень ХХІ століття. Досліджено синергетичний підхід, що активно впроваджується в галузі музичної освіти - складно організованої системи, яка через відкритість, нелінійність і нестійкість призводить до критичного (надкритичного, творчого) біфуркаційного стану, що зумовлено пошуком і власним вибором розв’язання проблемної ситуації (художньо-педагогічної задачі), актуалізовано внутрішніми джерелами саморозвитку особистості – майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва. В статье актуализирована значимость синергетической парадигмы в контексте поиска теоретико-методологических основ музыкально-педагогических исследований XXI века. Исследовано синергетический подход, который активно внедряется в области музыкального образования - сложно организованной системы, через открытость, нелинейность и неустойчивость приводит к критическому (сверхкритическому, творческому) бифуркационному состоянию, что обусловлено поиском и собственным выбором решения проблемной ситуации (художественно-педагогической задачи), актуализирован внутренними источниками саморазвития личности - будущих специалистов в области музыкального искусства. The significance of the synergistic paradigm in the context of the search for theoretical and methodological foundations of the musical and pedagogical research made in XXI century is actualized in the article. The synergetic approach has been studied; it is being actively implemented in the field of music education ‒ a complexly organized system which through openness, nonlinearity and instability leads to a critical (supercritical, creative) bifurcation state, which is conditioned by search and person’s own choice of solving a problem situation (artistic and pedagogical problem) and actualised by internal sources of personality self-development ‒ personality self-development of future professionals in the field of music.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6162
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilova Nataliia.pdf289.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.