Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6153
Назва: Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки
Інші назви: Диалектика и динамика ценностного самоопределения студентов- психологов в процессе профессиональной подготовки
Dialectics and dynamics of axiological self-determination in training psychological students
Автори: Кобильнік, Лілія Миколаївна
Кобыльник, Лилия Николаевна
Kobylnik, Liliia
Каткова, Тетяна Анатоліївна
Каткова, Татьяна Анатольевна
Katkova, Tetiana
Ключові слова: motivation
motivational orientation
personality
self-actualization
self-determination
orientation
student age
values
value orientations
мотивація
мотиваційна спрямованість
особистість
самоактуалізація
самовизначення
спрямованість
студентський вік
цінності
ціннісні орієнтації
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кобильнік Л. М. Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки / Л. М. Кобильнік, Т. А. Каткова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 6. – С. 66-70.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problem of value orientations which appear to be the basis of understanding, perception and designing social world’s Gestalt, of the regulation of human behaviour. The significance of the posed problem is increasing due to the urgent need for studying a personality in depth and due to the changes and rethinking certain values nowadays, the crisis of which is manifested mostly in the consciousness of a students’ social group. The article presents the research on understanding the peculiarities of the dynamics of value orientations and axiological self- determination, discovering personal, professional and social and psychological orientations and advantages. It was con- cluded, that psychological students’ life values are changing in the process of their studying at higher educational insti- tutions. These changes occur under the impact of different factors, which affect future specialist’s personality. However, it is necessary to mention the fact, that the values of almost all the students of all courses are of individualistic character, that is, aimed at the personality itself. The results of the research are of practical value when choosing the kind of work, evaluating an employee when recruiting and personnel appraisal; for students’ future life goals. The prospects for further research lie in the development and testing the practical self-actualization training course aimed at the activation of the process of values formation, improvement of students’ emotional state, determining future life and professional goals. У статті розглянуті ціннісні орієнтації, які виступають основою для осмислення, пізнання та конструювання цілісного образу соціального світу, для регуляції поведінки людини. Проведено дослідження стосовно усвідомлення особливостей динаміки ціннісних орієнтацій та ціннісного самовизначення, виявленню особистісних, професійних і соціально-психологічних орієнтації й переваг та може бути корисна як при виборі характе- ру роботи, так і при оцінці працівника в процесі наймання й атестації кадрів, дальніх життєвих цілей студентів та їх безпосередню доступність, пов’язану із здійсненням конкретних, легко досяжних цілей. Встановлено характеристики ціннісних орієнтацій, обумовлені періодом навчання в ВНЗ, значимістю для студентів обраної спеціальності, успішністю самореалізації в професії. В статті намічаються шляхи подальшого вивчення теми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6153
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kobylnik, Katkova.pdf413.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.