Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6132
Title: | Pedagogical and artistic coordinates for professional vocational training of an early Childhood Education teacher |
Other Titles: | Педагогічні та мистецькі координати професійної підготовки вчителя ранньої дитячої освіти |
Authors: | Kisiel, Mirosław |
Keywords: | pedagogical and artistic coordinates of vocational training future teachers art in education педагогічні та художні координати професійної підготовки майбутні вчителі мистецтво в освіті |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Kisiel M. Pedagogical and artistic coordinates for professional vocational training of an early Childhood Education teacher // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 92-97. |
Abstract: | The article presents innovative solutions to improve the music competences of future teachers as a pedagogical and artistic support for vocational training. It also shows opinions of respondents on the implementation of music measures and the opportunities of assessing the effects resulting from the evaluation of the project “Practice Makes Perfect, i.e. Art in Education”. У статті представлені інноваційні рішення щодо вдосконалення музичних компетентностей майбутніх учителів як педагогічної та художньої підтримки професійного навчання. Автор показує думки респондентів щодо впровадження музичних заходів та можливостей оцінки ефектів, отриманих в результаті оцінки проекту «Практика робить досконалою, тобто мистецтво в освіті». |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6132 |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kisiel Mirosław.pdf | 235.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.