Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6132
Назва: Pedagogical and artistic coordinates for professional vocational training of an early Childhood Education teacher
Інші назви: Педагогические и художественные координаты профессиональной подготовки учителя дошкольного образования
Педагогічні та мистецькі координати професійної підготовки вчителя ранньої дитячої освіти
Автори: Kisiel, Mirosław
Ключові слова: pedagogical and artistic coordinates of vocational training
future teachers
art in education
педагогические и художественные координаты профессиональной подготовки
будущие учителя
искусство в образовании
педагогічні та художні координати професійної підготовки
майбутні вчителі
мистецтво в освіті
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Kisiel M. Pedagogical and artistic coordinates for professional vocational training of an early Childhood Education teacher // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 92-97.
Короткий огляд (реферат): The article presents innovative solutions to improve the music competences of future teachers as a pedagogical and artistic support for vocational training. It also shows opinions of respondents on the implementation of music measures and the opportunities of assessing the effects resulting from the evaluation of the project “Practice Makes Perfect, i.e. Art in Education”. У статті представлені інноваційні рішення щодо вдосконалення музичних компетентностей майбутніх учителів як педагогічної та художньої підтримки професійного навчання. Автор показує думки респондентів щодо впровадження музичних заходів та можливостей оцінки ефектів, отриманих в результаті оцінки проекту «Практика робить досконалою, тобто мистецтво в освіті». В статье представлены инновационные решения для повышения музыкальных компетенций будущих учителей как педагогической и художественной поддержки профессионального обучения. Автор также показывает мнения респондентов о реализации музыкальных мер и возможности оценки эффектов, возникающих в результате оценки проекта «Практика совершенствуется, то есть искусство в образовании».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6132
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kisiel Mirosław.pdf235.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.