Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6127
Title: Критеріальний підхід до визначення рівнів сформованості професійно- комунікативної компетентності іноземного студента-медика
Other Titles: The main criteria, indicators and levels of the foreign medical students’ professionalcommunicative competence
Authors: Цуркан, Марія Валентинівна
Tsurkan, Maria
Keywords: критерій
показник
рівень
професійно-комунікативна компетентність
іноземний студент-медик
criterion
indicator
level
the professional communicative competence
a foreign student-medic
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Цуркан М. В. Критеріальний підхід до визначення рівнів сформованості професійно- комунікативної компетентності іноземного студента-медика / М. В. Цуркан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 102-108.
Abstract: Мета дослідження – визначити та обґрунтувати критерії, показники і рівні сформованості професійно-комунікативної компетентності іноземного студента-медика. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному поєднанні теоретичних методів прикладної лінгвістики, психолінгвістики, лінгводидактики з метою визначення концептуальних положень дослідження. Наукова новизна матеріалу статті полягає у спробі цілісного осмислення критеріїв, показників і рівнів сформованості професійно-комунікативної компетентності іноземного студента-медика. Встановлено, що запропоновані критерії та показники сформованості професійно-комунікативної компетентності іноземного студента-медика допомагають об’єктивно визначати рівні сформованості цієї компетентності, спостерігати динаміку формування зазначеної категорії, коригувати цей процес на різних етапах навчання студентів. Досліджено, що визначені критерії (мотиваційний, когнітивний, комунікативно-діяльнісний, рефлективний), показники та рівні (низький, середній, високий) сформованості професійно-комунікативної компетентності іноземного студента-медика є об’єктивною і структурованою характеристикою описаної компетентності, відповідно до якої можна оцінити якість здобутих знань та набутих умінь і навичок іноземних студентів, а також удосконалити методику навчання української мови як іноземної. The aim of investigation is to define and justify the criteria, indicators and proficiency levels of the professional communicative competency of a foreign student-medic. The methodology of investigation is based on the complex combination of theoretical methods of Applied Linguistics, Psycholinguistics, Linguodidactics in order to define conceptual principles of the investigation. The novelty of the article consists in the attempt of holistic comprehension of the criteria, indicators and proficiency levels of the professional communicative competency of a foreign student-medic. Conclusions. It has been defined, that the proposed criteria and indicators of the proficiency of the professional communicative competency demonstrated by a foreign student-medic help to objectively determine the proficiency levels of the designated competency, to observe the development dynamics of the mentioned category, to correct this process at different stages of students’ education. It has been studied, that the criteria defined by us (motivational, cognitive, communicative-active, reflective), the indicators and levels (low, medium, high) signalising of their proficiency regarding the professional communicative competency of a foreign studentmedic are objective and structured characteristically correct of the described competency, according to which it is possible to evaluate the quality of the foreign students’ obtained knowledge and acquired skills, as well as to improve the methodology of studying Ukrainian as a foreign language.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6127
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf290.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.