Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6123
Назва: Художньо-естетичні інновації мистецької освіти в підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії
Інші назви: Artistic and aesthetic innovations of art education used while training future teachers of Music and Choreography
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Реброва, Елена Евгеньевна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Ключові слова: якість освіти
художньо-естетичні інновації
майбутні учителі музичного мистецтва та хореографії
художньо-інноваційна компетентність
quality of education
artistic and aesthetic innovations
uture teachers of Musical Arts and Choreography
the artistic and innovative competence
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Реброва О. Є. Художньо-естетичні інновації мистецької освіти в підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії / О. Є. Реброва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 4 (129). – С. 13-25.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано зумовленість якості освіти інноваціям, які виникають у наслідок змін у соціокультурному просторі та реформуванні освітньої галузі, що актуалізує її прогностичний та інноваційний характер. Мета статті − висвітлення результатів наукового дослідження з проблем художньо- естетичних інновацій мистецької освіти та формування художньо-інноваційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії. Представлено хід та результати комплексного дослідження, яке проводилося в межах міжкафедральної наукової теми «Методологія та методика фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії в контексті художньо-естетичних інновацій мистецької освіти». Застосовано теоретичні та емпіричні методи, узагальнення аналізу педагогічного досвіду та результатів експериментальних досліджень. The article substantiates the conditionality of the quality of education regarding innovations that are caused by changes in the sociocultural space and the reform of education, which actualizes its prognostic and innovative character. The purpose of the article is to highlight the results of scientific research on the problems of artistic and aesthetic innovations in the art education and the development of the artistic and innovative competence of future teachers of Musical Arts and Choreography.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6123
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf354.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.