Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/612
Title: Theoretical bases of patriotic education of preschool children in psychologicaland pedagogical literature
Other Titles: Специфіка роботи майбутніх учителів у процесі перевиховання важковиховуваних учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Authors: Hryshchenko, S. V.
Грищенко, С. В.
Keywords: educating difficulty
difficult pupils
re-education
teachers
work specifics
важковиховуваність
важковиховувані учні
перевиховання
вчителі
специфіка роботи
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Hryshchenko, S. Specifics of future teachers' work on re-educating difficult pupils of secondary schools / S. Hryshchenko // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2017. – №2. – С. 74-78.
Abstract: The article focuses on the essence of future teachers’ practical activity when working with difficult pupils at secondary schools. Based on certain scientific approaches, methods and techniques, the content of teaching instructions worked out in view of the specifics of educating difficult children is outlined. Suggested teaching instructions are based on the principles of re-education, personality correction, regular monitoring of the behavior norms acquisition, objective tools of influencing, teacher’s control of his/her own attitude to pupils, individualization. The objectives of each component are presented in the article in details. The paper includes a list of methods and techniques according to the specifics of future teachers’ work with difficult pupils and the overall results of their implementation in the school work. В ХХІ столітті, в умовах економічної нестабільності, школярі часто сприймають і засвоюють негативні тенденції поведінки.ажковиховуваність, педагогічна занедбаність дітей стала звичним явищем. Тому корекція цих явищ є першочерговим завданням учителів шкіл. Метою статті є розкриття практичних аспектів освітньої роботи майбутніх учителів з важковиховуваними дітьми. Завдання дослідження: дослідити специфіку освітньої роботи з важковиховуваними учнями; проаналізувати методичні рекомендації щодо діяльності вчителів в процесі перевиховання важковиховуваних учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Було використано такі методи дослідження: системний аналіз педагогічної наукової літератури з проблем важковиховуваності, логічний метод, теоретичне моделювання; емпіричні: діагностувальні (опитування, анкетування), спостереження за освітнім процесом; праксиметрії: вивчення навчальних планів, нормативів, державних стандартів, програм; педагогічний експеримент (констатувальний та формувальний етапи); методи математичної статистики. Нами було проведено анкетування студентів магістратури трьох вищих навчальних закладів у 2015-2016 навчальних роках із метою виявлення методів, прийомів, складових процесу перевиховання важковиховуваних учнів загальноосвітніх навчальних закладів. У дослідженні взяли участь 124 студента. За результатами початкового зрізу показників було здійснено кількісний та якісний аналіз сформованості рівнів підготовленості майбутніх учителів до роботи з перевиховання важковиховуваних учнів, який засвідчив, що респонденти експериментальної та контрольної груп перебували на відносно однакових рівнях підготовленості. Аналіз результатів формувального експерименту, узагальнення досвіду вчителів і студентів магістратури, які працювали в експериментальних групах, вивчення динаміки якісних і кількісних змін у рівнях сформованості готовності до роботи з перевиховання важковиховуваних учнів також підтверджують робочу гіпотезу дослідження про важливість і доцільність використання методики та методичних рекомендацій щодо роботи вчителів і студентів магістратури в роботі шкіл.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/612
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hryshchenko.pdf530.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.