Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6119
Назва: Алгоритм конструювання лекційних занять у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти
Інші назви: Algorithm of constructing lectures in the training of future Specialists in the field of Preschool Education
Автори: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Ключові слова: майбутні фахівці в галузі дошкільної освіти
лекційне заняття
педагогічний університет
функції
технологічний інструментарій
алгоритм конструювання
future specialists in the field of preschool education
a lecture
pedagogical university
technological tools
construction algorithm
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Княжева І. А. Алгоритм конструювання лекційних занять у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти / І. А. Княжева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 71-76.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є висвітлення технологічних аспектів й особливостей конструювання і застосування лекційних занять у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти в умовах навчання в педагогічному університеті. Автор характеризує основні функції сучасної лекції, визначає причини назрілої потреби ревізії функцій і модернізації методики конструювання лекційного заняття у сучасному закладі вищої освіти, визначаються напрями такої модернізації. The purpose of the article is to highlight the technological aspects and features of designing and applying lectures in the process of professional training of future specialists in the field of preschool education in the conditions of study at a pedagogical university. The author describes the main functions of a modern lecture, identifies the reasons for the overriding need for function auditing and modernization of the method of constructing a lecture in the modern institution of higher education determines the directions of such modernization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6119
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Knyazheva Iryna.pdf279.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.