Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6057
Назва: Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання
Автори: Майстренко, Т. М.
Ключові слова: кредитно-модульна система
регуляція
рефлексія
уміння
цінності
ціннісна регуляція навчальної діяльності
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Майстренко Т. М. Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. М. Майстренко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 177-183.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб’єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв’язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з’являються суб’єктні цінності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6057
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maistrenko.pdf673.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.