Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5993
Назва: Педагогічне управління процесом переходу професійно орієнтованої інформації у режим проектної діяльності майбутніх вихователів дошкільного закладу
Автори: Савченко, К. Ю.
Ключові слова: проектна діяльність
педагогічне управління
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Савченко К. Ю. Педагогічне управління процесом переходу професійно орієнтованої інформації у режим проектної діяльності майбутніх вихователів дошкільного закладу / К. Ю. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 131-135.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему педагогічного управління процесом переходу професійно-орієнтованої інформації у режим проектної діяльності майбутніх вихователів дошкільного закладу. Суспільство потребує якісно нового вихователя дошкільного закладу, вчителя, який може пристосовуватися до сучасних змін, організовувати творчу, інноваційну діяльність у навчальних закладах із використанням проектних технологій. Про- ектна діяльність передбачає розвиток пізнавальних навичок студентів – майбутніх учителів, вихователів дошкільних закладів, умінь самостійно конструювати свої знання й орієнтуватися в інформаційному просторі, а також розвиток критичного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5993
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savchenko.pdf513.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.