Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5962
Назва: | Впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Довбенко, С. Ю. Dovbenko, S. Yu. |
Ключові слова: | діалогічна культура майбутній учитель початкової школи констатувальний і формувальний експеримент |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Довбенко С. Ю. Впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи / С. Ю. Довбенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 59-62. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено особливості впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи. Подано результати констатувального і формувального експериментів відповідно до компонентів і показників формування діалогічної культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5962 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dovbenko.pdf | 384.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.