Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5920
Назва: Розвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчання
Автори: Сладких, І. А.
Ключові слова: студенти-іноземці
довузівська підготовка
емоційний інтелект
педагогічні та психологічні умови
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сладких І. А. Розвинутий емоційний інтелект студентів-іноземців як умова готовності до навчання / І. А. Сладких // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 2. – С. 103-107.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичним аспектам поняття емоційного інтелекту студентів-іноземців з огляду на формування рефлекторної діяльності у відділах головного мозку. Аналізується сутність західної та східної концепцій навчання. Визначено підходи до розвитку емоційного інтелекту студентів-іноземців на довузівському етапі підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5920
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sladkikh.pdf469.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.