Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5912
Назва: Упровадження стратегій критичного мислення на уроках англійської мови
Автори: Головска, І. Г.
Талабішка, І. Р.
Ключові слова: критичне мислення
орієнтоване навчання
рефлексія
метод «шести капелюшків» Едварда де Боно
англійська мова
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Головска І. Г. Упровадження стратегій критичного мислення на уроках англійської мови / І. Г. Головска, І. Р. Талабішка // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 2. – С. 72-77.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто критичне мислення як засіб орієнтованого навчання англійській мові, доведено доцільність використання методу «шести капелюшків» під час опрацювання мовленнєвого матеріалу, обґрунтовано залучення аудіювання у мовленнєво-мисленнєву діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5912
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kholovska, Talabichka.pdf519.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.