Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5912
Назва: | Упровадження стратегій критичного мислення на уроках англійської мови |
Автори: | Головска, І. Г. Талабішка, І. Р. |
Ключові слова: | критичне мислення орієнтоване навчання рефлексія метод «шести капелюшків» Едварда де Боно англійська мова |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Головска І. Г. Упровадження стратегій критичного мислення на уроках англійської мови / І. Г. Головска, І. Р. Талабішка // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 2. – С. 72-77. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто критичне мислення як засіб орієнтованого навчання англійській мові, доведено доцільність використання методу «шести капелюшків» під час опрацювання мовленнєвого матеріалу, обґрунтовано залучення аудіювання у мовленнєво-мисленнєву діяльність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5912 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kholovska, Talabichka.pdf | 519.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.