Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5873
Title: Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи
Other Titles: Continuity in teaching mathematics in the context of reform of general secondary education: realities and perspectives
Преемственность в обучении математике в условиях реформы общего среднего образования: реалии и перспективы
Authors: Університет Ушинського
Keywords: наступність у навчанні математики
математичні уявлення
математична компетентність
текстові задачі
підготовка вчителя математики
преемственность в обучении математике
математические представления
математическая компетентность
текстовые задачи
подготовка учителя математики
история кафедры математики
історія кафедри математики
continuity in mathematics teaching
mathematical concepts
mathematical competence
text tasks
mathematics teacher training
history of mathematics department
Issue Date: 2019
Publisher: Вид-во "Ранок"
Citation: Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 – 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 204 с.
Abstract: До збірника увійшли результати наукових досліджень учасників науково-практичної конференції з міжнародною участю «Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи» за такими напрямами: наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять дошкільників та першокласників; наступність у формуванні предметної математичної компетентності в початковій та базовій середній освіті; наступність у навчанні математики в базовій середній та профільній середній освіті; проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти; підготовка вчителя до реалізації принципу наступності у навчанні математики між різними рівнями освіти. В сборник вошли результаты научных исследований участников научно-практической конференции с международным участием «Преемственность в обучении математике в условиях реформы общего среднего образования: реалии и перспективы» по следующим направлениям: преемственность и перспективность в формировании математических представлений и понятий дошкольников и первоклассников; преемственность в формировании предметной математической компетентности в начальной и базовой среднем образовании; преемственность в обучении математике в базовой средней и профильной среднем образовании; проблемы реализации преемственности в обучении математическим дисциплинам соискателей профессиональной перед высшими и высшего образования; подготовка учителя к реализации принципа преемственности в обучении математике между различными уровнями образования.The collection includes the results of scientific research of the participants of the scientific-practical conference with international participation "Continuity in teaching mathematics in the reform of general secondary education: realities and perspectives" in the following areas: continuity and perspective in the formation of mathematical ideas and concepts of preschoolers and first-graders; continuity in the formation of subject mathematical competence in elementary and basic secondary education; continuity in mathematics teaching in basic secondary and specialized secondary education; problems of implementation of continuity in the teaching of mathematical disciplines of applicants of professional higher and higher education; preparing the teacher to implement the principle of continuity in teaching mathematics between different levels of education
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5873
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Collection of the Department of Mathematics.pdf3.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.