Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5857
Назва: Роль і місце здоров’язбережувальних технологій в оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів сучасної загальноосвітньої школи
Автори: Беседа, Н. А.
Бабич, Наталія Леонідівна
Бабич, Наталья Леонидовна
Babych, Natalya Leonidivna
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
здоров’я
педагогічні технології
фізкультурно-оздоровча діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Беседа Н. А. Роль і місце здоров’язбережувальних технологій в оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів сучасної загальноосвітньої школи / Н. А. Беседа, Н. Л. Бабич // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 1. – С. 76-79.
Короткий огляд (реферат): У статті доведено актуальність проблеми здоров’язбереження молодого покоління в Україні. Обґрунтовано доцільність впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес загальноос- вітньої школи. Виокремлено низку соціально-психологічних чинників, що призводять до втрати здоров’я серед дітей і підлітків. Здійснено аналіз наукових підходів до визначення поняття «здоров’язбережувальні технології» і уточнено його змістову сутність та структуру. Розроблено рекомендації для вчителів щодо оптимізації фізкультурно-оздоровчої діяльності учнів на основі застосування здоров’язбережувальних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5857
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Beseda, Babitsh.pdf393.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.