Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5750
Title: Методи корекційної допомоги дітям з аутизмом
Other Titles: Methods of corrective care for children with autism
Методы коррекционной помощи детям с аутизмом
Authors: Форостян, Ольга Іванівна
Форостян, Ольга Ивановна
Forostjan, Olha Ivanivna
Доронін, О. С.
Keywords: аутизм
корекційна допомога дітям
синдром Каннера
лікувально-педагогічна робота
порушення психофізичного розвитку
коррекционная помощь детям
лечебно-педагогическая работа
autism
corrective assistance to children
Canner syndrome
medical and pedagogical work
disorders of psychophysical development
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Форостян О. І. Методи корекційної допомоги дітям з аутизмом / О. І. Форостян, О. С. Доронін // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини : матеріали ІІІ міжнар. інтернет-конференції (Одеса, 4-5 листопада 2019 р.) / за ред. : П. Б. Джуринський, О. І. Форостян [та ін.]. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2019. – С.162-166.
Abstract: У статті розглядаються методи корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з аутизмом. Характеризуються наявні корекційні напрями, підходи і методи, які можна групувати за різними критеріями. Завдяки таким заходам метафорично можна окреслити як повернення суспільства обличчям до проблем аутичних осіб та їхніх родин та створення для них умов, які уможливлюють нормальний перебіг їхньої життєдіяльності. В статье рассматриваются методы коррекционно-реабилитационной помощи детям с аутизмом. Характеризуются имеющиеся коррекционные направления, подходы и методы, которые можно группировать по различным критериям. благодаря таким мерам метафорически можно определить как возврат общества лицом к проблемам аутичных лиц и их семей и создания для них условий, позволяющих нормальное течение их жизнедеятельности. The article discusses the methods of corrective and rehabilitation care for children with autism. The available correction directions, approaches and methods are characterized, which can be grouped according to different criteria. Thanks to such measures can be metaphorically described as the return of society to the problems of autistic persons and their families and the creation of conditions for them that allow the normal course of their life.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5750
Appears in Collections:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров'я людини (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Forostyan O. I., Doronin O. S..pdf713.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.