Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВелитченко, Леонід Кирилович-
dc.contributor.authorVelytchenko, Leonid Kyrylovych-
dc.date.accessioned2020-01-13T08:20:36Z-
dc.date.available2020-01-13T08:20:36Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВелитченко Л. К. Предметное действие как субъект-объектная детерминанта речевого развития ребенка* / Л.К. Велитченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 31-35.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5720-
dc.description.abstractМовленнєвий розвиток розглядається в руслі принципу суб'єктності в контексті розвитку предметних дій. Доводиться, що оволодіння предметними відношеннями є основою для оволодіння відповідними граматичним категоріями. Speech development is analyzed according to the subject principle in the context of action development. It is proved that mastering subject relations is the basis for mastering proper grammatical categories.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпредметное действиеuk
dc.subjectсубъект-объектные отношенияuk
dc.titleПредметное действие как субъект-объектная детерминанта речевого развития ребенкаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velitchenko.pdf101.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.