Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5718
Назва: Теоретичний аналіз проблеми визначення поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови
Автори: Блавацька, І. Є.
Blavaczka, I. Ye.
Ключові слова: здібність
психолінгвістичні здібності до опанування іноземної мови
пізнавальні процеси
здібність до узагальнення мовного матеріалу
здібність до фонетичного кодування
здібність до вербально-логічного запам'ятовування
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Блавацька І. Є. Теоретичний аналіз проблеми визначення поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови / І.Є. Блавацька // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 18-23.
Короткий огляд (реферат): В статті представлений теоретичний аналіз поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови. Виділяються основні тенденції дослідження пізнавальних процесів, що обумовлюють успішність опанування іноземної мови. The article presents theoretical analysis of the concept of psycholinguistic aptitude for foreign language. The author ascertains some basic tendencies of research on cognitive processes stipulating success of learning foreign languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5718
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Blavatska.pdf104.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.