Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677
Назва: Аналіз та модифікація тренінгових методик для дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції школярів
Автори: Пономарьова, В. К.
Ключові слова: аналіз
модифікація
тренінгова методика
соціально-психологічні особливості
Я-концепція
школяр
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Пономарьова В. К. Аналіз та модифікація тренінгових методик для дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції школярів / В. К. Пономарьова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 7. – С. 134-137.
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовується створення методик дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarova.pdf79.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.