Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСяська, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorSyaska, Natalya Volodymirivna-
dc.date.accessioned2018-10-03T08:33:59Z-
dc.date.available2018-10-03T08:33:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСяська, Н. В. Формування англомовної лексичної компетентності майбутніх учителів засобами автентичних поетичних текстів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Наталія Володимирівна Сяська; наук. кер. С. В. Боднар; ДЗ "Рівнен. держ. гуманіт. ун-т". – Рівне, 2014. – 260 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/566-
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню проблеми формування англомовної лексичної компетентності майбутніх учителів засобами автентичних поетичних текстів. The thesis deals with the issue of developing English lexical competency of future teachers by means of authentic poetic texts.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectангломовна лексична компетентністьuk
dc.subjectпоетичні текстиuk
dc.subjectлінгводидактична модельuk
dc.subjectсистема вправuk
dc.subjectметодика формування англомовної лексичної компетентності майбутніх учителів засобами автентичних поетичних текстівuk
dc.subjectEnglish lexical competencyuk
dc.subjectpoetic textsuk
dc.subjectlinguodidactic modeluk
dc.subjectsystem of exercisesuk
dc.subjectmethodology of developing English lexical competency of future teachers by мeans of authentic poetic textsuk
dc.titleФормування англомовної лексичної компетентності майбутніх учителів засобами автентичних поетичних текстівuk
dc.title.alternativeDeveloping English Lexical Competency of Future Teachers by мeans of Authentic Poetic Textsuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сяська Наталія Володимирівна.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.