Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5566
Назва: Діалог як предмет навчання та його роль у процесі спілкування
Інші назви: Dialogue as a subject of teaching and its role in the communication process
Автори: Козаченко, Олексій Миколайович
Козаченко, Алексей Николаевич
Kozachenko, Oleksiy
Ключові слова: методика навчання іноземної мови
монологічне мовлення
діалогічне мовлення
викладачі
діалог
спілкування
methodology of teaching foreign languages
monological and dialogical forms of speech
psychological theory of speech communication
speech activity
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Козаченко О. М. Діалог як предмет навчання та його роль у процесі спілкування / О. М. Козаченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 21-25.
Короткий огляд (реферат): статті здійснено теоретичний аналіз засад навчання діалогічного мовлення на заняттях з іноземної мови. Теоретичний аналіз навчання діалогічного мовлення та власний досвід викладання іноземної мови дозволили встановити, що одним із важливих завдань є вивчення смислового аспекту діалогічного мовлення. Тому здійснено аналіз смислової структури діалогічного мовлення, що дозволить визначити загальну схему його організації, і на цій підставі – навчальну схему формування умінь та навичок діалогічного мовлення на заняттях з іноземної мови. Актуальність дослідження пов’язана із необхідністю наукової розробки і практичного впровадження системи навчання діалогічного мовлення, що дозволить ефективно формувати в учнів якісні навички практичного володіння «живою» розмовною мовою. Спонтанністю, основною властивістю усного мовлення, відзначається саме діалогічна її форма. Тому досягти успіху можна лише за умови розробки ефективної методики навчання діалогічного мовлення. У статті визначено роль і місце діалогу у процесі природного спілкування, здійснено розмежування монологічної та діалогічної його форм. The theoretical analysis of the basics of teaching dialogical speech in foreign language classes has been carried out in the article. The theoretical analysis of the basics of teaching dialogical speech and our own experience of teaching a foreign language allows us to establish that one of the important tasks is to study the semantic aspect of a dialogical speech. Therefore, an attempt was made to analyze a semantic structure of the dialogical speech, which enabled determining a general scheme of its meaning organization and, on this basis, a general scheme of the development of skills and abilities in a dialogical speech in foreign language classes. The relevance of the research is connected with the need for scientific elaboration and practical implementation of the dialogic speech teaching system which will allow the teaching staff to effectively develop students’ language skills of high-quality. The dialogical form of oral speech is characterized by spontaneity which is considered to be one of the specific features of oral speech.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5566
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf279.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.