Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5553
Title: Topicality of integrated approach to intensive foreign language teaching
Other Titles: Актуальність інтегрованого підходу до інтенсивного навчання іноземної мови
Актуальность интегрированного подхода к интенсивному обучению иностранному языку
Authors: Oskina, Natalia Oleksandrivna
Оськіна, Наталія Олександрівна
Оськина, Наталия Александровна
Keywords: intensive teaching
integrated approach
methodological principles
topicality
інтенсивне навчання
інтегрований підхід
методичні принципи
актуальність
интенсивное обучение
интегрированный подход
методические принципы
актуальность
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Oskina. N. Topicality of integrated approach to intensive foreign language teaching / N.Oskina // Наука і освіта. - 2015. - №6. - С.101-104.
Abstract: The research substantiates topicality of applying integrated approach to intensive foreign language teaching. Me- thodological principles of intensive foreign language teaching and their relationship with methodological principles of integrated approach to learning have been found. It is concluded that the vision of intensive foreign languages teaching through the prism of integrated approach to educational process can provide accelerated mastering of foreign lan- guages and their applications in various fields of learning, can combine lecture knowledge and practical experience.Дослідження доводить актуальність використання інтегрованого підходу до інтенсивного навчання інозе- мної мови. Розглянуто методичні принципи інтенсивного навчання іноземної мови та їх відношення до методи- чних принципів інтегрованого підходу до навчання. Основними методичними принципами, що забезпечують інтеграцію в процесі навчання іноземної мови, є наступні: постійний взаємозв’язок теоретичних знань з їх ви- користанням; мовні знання в системі опанування мови не є самоціллю, а є важливим засобом формування, ви- раження та вдосконалення думки; активний характер навчання: опанування мови повинно бути активним про- цесом, який забезпечить органічне сполучення всіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності – слухання, аудію- вання, читання та письма; мовні вміння, мовленнєві вміння та навички повинні розглядатись як умова та ком- понент розвиваючого навчання. Методичними принципами інтенсивного навчання є наступні: принцип колек- тивної взаємодії, принцип особистісно зорієнтованої комунікації, принцип рольової організації навчального процесу, принцип сконцентрованості організації навчального матеріалу та навчального процесу, принцип полі- функціональності вправ. Було виявлено, що зазначені принципи не суперечать один одному. Таким чином, мо- жна зробити висновок, що бачення інтенсивного викладання іноземної мови через призму інтегрованого підхо- ду до навчального процесу може забезпечити прискорене опанування іноземних мов і їх застосування в різно- манітних галузях навчання, може поєднати знання, отримані на лекціях, із практичним досвідом.Исследование подтверждает актуальность применения интегрированного подхода к интенсивному обуче- нию иностранным языкам. Были рассмотрены методические принципы интенсивного обучения иностранным языкам и их отношение к методическими принципами интегрированного подхода к обучению. Основными ме- тодическими принципами, которые обеспечивают интеграцию в процессе обучения иностранным языкам, яв- ляются следующие: постоянная взаимосвязь теоретических знаний с их использованием; языковые знания в системе усвоения языка являются не самоцелью, а важным средством формирования, выражения и совершенст- вования мысли; активный характер обучения: освоение языка должно стать активным процессом, который обеспечит органичное сочетание всех четырех видов речевой деятельности – слушания, аудирования, чтения и письма; языковые знания, речевые умения и навыки должны рассматриваться как условие и компонент разви- вающего обучения. Методическими принципами интенсивного обучения являются следующие: принцип кол- лективного взаимодействия, принцип личностно-ориентированной коммуникации; принцип ролевой организа- ции учебного процесса; принцип сконцентрированности организации учебного материала и учебного процесса; принцип полифункциональности упражнений. Было выявлено, что обозначенные принципы не противоречат друг другу. Отсюда следует вывод, что видение интенсивного преподавания иностранных языков через призму интегрированного подхода к учебному процессу может обеспечить ускоренное освоение иностранных языков и их применение в различных областях обучения, может объединить знания, полученные на лекциях, и практиче- ский опыт.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5553
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oskina.pdf211.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.