Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5433
Title: Методика интегральной подготовки юных спортсменов, специализирующихся на спортивной аэробике, с акцентом на развитие функции внимания
Other Titles: Методика інтегральної підготовки юних спорстменів, що спеціалізуються на спортивній аеробіці, з акцентом на розвиток функцій уваги
Authors: Мошенская, Татьяна Валерьевна
Мошенська, Тетяна Валеріївна
Mosheska, Tetiana
Шепеленко, Татьяна Валерьевна
Шепеленко, Тетяна Валеріївна
Shepelenko, Tetiana
Лучко, Ольга Ростиславовна
Лучко, Ольга Ростиславівна
Luchko, Olha
Keywords: интегральная подготовка
функция внимания
юные спортсмены
спортивная аэробика
інтегральна підготовка
функція уваги
юні спортсмени
спортивна аеробіка
integrated training
attention
young athletes
sports aerobics
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Мошенская Т. В. Методика интегральной подготовки юных спортсменов, специализирующихся на спортивной аэробике, с акцентом на развитие функции внимания / Т. В. Мошенская, Т. В. Шепеленко, О. Р. Лучко // Наука і освіта. - 2015. - №4. - С.129-134.
Abstract: В работе показаны результаты разработанной и экспериментально обоснованной методики интегральной подготовки юных спортсменов (9-11 лет), специализирующихся на спортивной аэробике, с акцентированной на- правленностью на развитие функции внимания как основного фактора повышения соревновательной деятельно- сти. Результаты формирующего эксперимента показали высокую эффективность разработанной и реализованной методики интегральной подготовки юных спортсменов, занимающихся спортивной аэробикой, с акцентированной направленностью на развитие функции внимания как фактора повышения соревновательной деятельности.У роботі показані результати розробленої та експериментально обґрунтованої методики інтегральної під- готовки юних спортсменів (9-11 років), що спеціалізуються в спортивній аеробіці, з акцентованою спрямованіс- тю на розвиток функції уваги як основного чинника підвищення змагальної діяльності. У тренувальному про- цесі юних спортсменів апробувалася розроблена експериментальна методика інтегральної підготовки, яка скла- дена на основі розвитку функції уваги, що складається з блоків вправ сполученого впливу, що включаються в кожне тренувальне заняття: блок засобів когнітивного розвитку уваги; блок засобів кінезіологічного розвитку уваги; уваги і загальної фізичної та спеціальної підготовки; уваги і технічної підготовки. Заняття, спрямовані наформування уваги, проводилися у всіх періодах спортивного тренування із застосуванням повторного, варіати- вного, ігрового і сполученого методів. В експерименті застосовувався педагогічний метод і метод математичної статистики. За допомогою проведених тестувань для визначення фізичної, технічної та спеціальної підготовле- ності були визначені основні засоби, методи, прийоми та вимоги до вправ, які є змістом експериментальної ме- тодики, що дозволяють поліпшити якість виконання технічних прийомів юними спортсменами в сучасній спор- тивній аеробіці. Застосування авторської методики сприяє більш високим темпам приросту підготовленості юних спортсменів. Практичне застосування розробленої методики інтегральної підготовки юних спортсменів на етапі початкової спортивної спеціалізації об'єктивно доводить обґрунтованість формування у юних спорт- сменів спеціальних когнітивних якостей, зокрема уваги, для ефективної реалізації фізичного, технічного потен- ціалу та успішності становлення їх спортивної майстерності. Результати формуючого експерименту показали високу ефективність розробленої та реалізованої методики інтегральної підготовки юних спортсменів, які за- ймаються спортивною аеробікою, з акцентованою спрямованістю на розвиток функції уваги як фактора підви- щення змагальної діяльності.The article presents the results of the developed and experimentally-based methods of integrated training of young athletes (9-11 years), majoring in sports aerobics with the focus on the development of attention function as a major fac- tor of improving competitive activity. The experimental method of integrated training, which is based on the develop- ment of attention functions, has been appraised in the training process of young athletes. The method consists of blocks of conjugated impact, which are included in each training session: block of means of cognitive development of attention; block of means of kinesiology development of attention, general physical and special training; attention and technical training. Classes aimed at forming attention were conducted in all periods of sports training using repeated, variability, playing and complex methods. The experiment used an educational method and mathematical statistics. With the help of carried out testing aimed at determining physical, technical and special fitness (development) the au- thor has identified the main means, methods, techniques, and requirements for exercises, which are the basis of the ex- perimental technique, and allow to improve the quality of performing the techniques by young athletes in modern sports aerobics. The use of the author’s methodology promotes higher growth rates of young sportsmen’s physical fitness. Practical application of the developed technique of integrated training of young athletes at the stage of initial sports spe- cialization objectively proves the validity of the formation of special cognitive qualities in young athletes, in particular, attention, for effective implementation of physical, technical capacity and the success of their sports skills development. The results of the experiment have shown high efficiency of the developed and implemented methods of integrated training of young athletes majoring in sports aerobics, focusing on the development of attention as a factor of increasing the competitive activeness.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5433
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mosheska.pdf458.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.