Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5405
Автори: Кордонова, Алла Вікторівна
Kordonova, Alla Victorivna
Ключові слова: студент
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: / А. В. Кордонова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 93-96.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості розвитку рефлексивної активності студентів у процесі навчання іноземної мови. Встановлено, що в педагогічному аспекті рефлексивна активність розвивається за допомогою самостійного цілепокладання, самоорганізації власної учбової діяльності, самоконтролі результатів навчання. У лінгвістичному аспекті рефлексивна активність виявляється у свідомому засвоєнні студентами складних мовних явищ. У мовленнєвому аспекті рефлексивну активність можна розвивати, виробивши власну тактику мовленнєвої поведінки. The article considers development of students’ reflexive activity when learning foreign language. It is established that in pedagogical aspect students’ reflexive activity is developed by means of independent aims of learning, organization of their own educational activity, self-control of their educational results. In linguistic aspect students’ reflexive activity is developed when they are able to master some difficult linguistic rules independently. In speech aspect students’ reflexive activity is developed if they work out their own way of speech behaviour.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5405
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kordonova.pdf149.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.