Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5398
Title: Творча компетентність вчителя-початківця як умова ефективної професійної діяльності
Other Titles: Творческая компетентность начинающего учителя как условие эффективной профессиональной деятельности
First-time teacher’s creative competence as condition for effective career the
Authors: Пільгук, Тетяна Сергіївна
Пильгук, Татьяна Сергеевна
Pilhuk, Tetiana
Keywords: творчість
творча компетентність
вчитель-початківець
розвиток
майбутній учитель
професійне становлення
професійна діяльність
творчество
творческая компетентность
начинающий учитель
будущий учитель
развитие
профессиональное становление
профессиональная деятельность
creativity
creative competence
first-time teacher
future teacher
development
professional becoming
professional activity
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Пільгук Т. С. Творча компетентність вчителя-початківця як умова ефективної професійної діяльності / Т. С. Пільгук // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №3. – С.84-88.
Abstract: У статті розкрито творчу компетентність вчителя-початківця як умову ефективної професійної діяльності. Визначено зміст проблеми розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Проаналізовано дослідження науковців, які працюють над проблемами розвитку творчості особистості в освітньому середовищі. Зазначено, що з’ясування умов ефективної професійної діяльності вчителя-початківця належить до найактуальніших. Розкрито результати анкетування школярів загальноосвітніх шкіл щодо використання молодими вчителями засобів розвитку творчості на уроках. В статье раскрывается творческая компетентность начинающего учителя как условие эффективной профессиональной деятельности. В статье научно обосновывается понятие творческой компетенции учителя в процессе профессионального становления. The article discloses first-time teacher’s creative competence as a condition for effective professional activity. The article provides scientific substantiation of the concept of teacher’s creative competence in the process of the professional becoming. Creative competence is considered as the greatest level of professional competence development, when a personality carries out professional activity on creative basis stably and continuously.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5398
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf245.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.