Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5384
Title: Інтерактивний метод навчання державних службовців
Other Titles: Інтерактивный метод навчання державних службовців
Interactive method of starting power services
Authors: Бронікова, Світлана Анатоліївна
Броникова, Светлана Анатольевна
Bronikova, Svitlana
Keywords: державний службовець
тренінг
нейролінгвістичне програмування
ефективні методкики
государственный служащий
нейролингвистическое программирование
эффективные методики
civil servant
training
neuro-linguistic programming
efficient technigues
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Бронікова С. А. Інтерактивний метод навчання державних службовців / С. А. Бронікова // Наука і освіта. - 2015. - №4. - С.37-42.
Abstract: У статті досліджено тренінг як інтерактивний метод навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, спосіб перепрограмування моделі управління поведінкою й діяльністю. Визначено чинники підвищення ефективності тренінгів, запропоновано сучасні методики їх функціональної оптимізації: мотиваційна сфера, якоріння, логічні рівні, позиції сприйняття, що служать не лише результату тренінгу, а й процесу введення заняття, уможливлюючи організацію творчої взаємодії учасників навчального процесу.В статье исследованы тренинг как интерактивный метод обучения государственных служащих и должностных лиц местного самоуправления, способ перепрограммирования модели управления поведением и деятельностью. Определены факторы повышения эффективности тренингов, предложено современные методики их функциональной оптимизации: мотивационная сфера, якорения, логические уровни, позиции восприятия, служат не только результата тренинга, но и процесса ввода занятия, делая организацию творческого взаимодействия участников учебного процесса.The article explores training as an interactive method of training civil servants and local government officials, a way of reprogramming the behavioral and activity management model. The factors of increase of efficiency of trainings are defined, modern methods of their functional optimization are offered: motivational sphere, anchors, logical levels, positions of perception, which serve not only the result of training, but also the process of introducing the lesson, enabling the organization of creative interaction of participants of the educational process.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5384
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bronikova.pdf249.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.