Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5328
Назва: Арт-терапія як засіб вивчення та подолання бар’єрів у спілкуванні підлітків
Інші назви: Арт-терапия как средство изучения и преодоления барьеров в общении подростков
Art therapy as means of studying and overcoming communication barriers in communication adolescents
Автори: Атаманчук, Ніна Михайлівна
Атаманчук, Нина Михайловна
Atamanchuk, Nina
Ключові слова: арт-терапія
ізотерапія
підлітки
бар`єри спілкування
арт-терапия
изотерапия
подростки
барьеры общения
art-therapy
visual art therapy
adolescents
communication barriers
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Атаманчук Н. М. Арт-терапія як засіб вивчення та подолання бар’єрів у спілкуванні підлітків / Н. М. Атаманчук // Науа і освіта. - №3. - 2015. - С. 12-16.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню ізотерапії мистецтвом як засобу, що дозволяє вирішити діагностичні задачі та знімати психологічні бар`єри спілкування підлітків. Виявлено, що більшість досліджуваних підлітків мають низький рівень комунікативних здібностей. Низький рівень комунікації є прямим наслідком психологічних бар`єрів спілкування, що відображається на соціальному статусі в класі, впливає на низький рівень домагань учнів, низький рівень творчих здібностей, слабку навчальну успішність. Саме виховання і навчання засобами мистецтва - арт-терапії допоможе підліткам порозумітися з однолітками, почуватися впевненим, самовдосконалюватися. Статья посвящена изучению изотерапии искусством как средства, позволяющего решить диагностические задачи и снимать психологические барьеры общения подростков. Выявлено, что большинство исследуемых подростков имеют низкий уровень коммуникативных способностей. Низкий уровень коммуникации является прямым следствием психологических барьеров общения, отражается на социальном статусе в классе, влияет на низкий уровень притязаний учащихся, низкий уровень творческих способностей, слабую учебную успеваемость. Именно воспитания и обучения средствами искусства - арт-терапии поможет подросткам найти общий язык со сверстниками, чувствовать себя уверенным, самосовершенствоваться. The article is devoted to the study of art isotherapy as a means of solving diagnostic problems and removing psychological barriers of adolescent communication. Most adolescents studied were found to have low levels of communication skills. Low level of communication is a direct consequence of psychological barriers of communication, which is reflected in the social status in the classroom, influences low level of students' aspirations, low level of creative abilities, poor academic achievement. It is the education and training of the arts - art therapy that will help teens to understand their peers, to feel confident, to improve themselves.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5328
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Atamanchuk.pdf269.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.