Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5318
Title: Формування у молодших школярів умінь розв’язувати сюжетні задачі певних видів
Other Titles: The formation of the ability of younger students to solve the story problems of certain types
Authors: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Keywords: рішення арифметичних задач
розвитку молодших школярів під час навчання математики
розв'язування текстових задач з математики
сюжетні завдання з математики
solving arithmetic problems
development of primary school students in teaching mathematics
solving text problems in mathematics
math story problems
Issue Date: 2006
Publisher: Чернівці: Рута
Citation: Cкворцова С. О. Формування у молодших школярів умінь розв’язувати сюжетні задачі певних видів / С. О. Cкворцова // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Педагогіка і психологія. – 2006. – Вип. 300. – С.133-142.
Abstract: Задачі у початковому курсі математики реалізують навчальні, розвивальні, виховуючи та контролюючі функції. Але останнім часом на перший план вчені висувають функцію формування вмінь розв’язувати задачі. Причому формування вмінь розв’язувати задачі передбачає формування загального уміння розв’язування будь-яких задач та окремих умінь розв’язувати задачі певних видів. В даній статті ми зосередимо увагу на формуванні окремих умінь. У початковому курсі математики розглядаються наступні види „типових” задач: задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на пропорційне ділення, на знаходження невідомих за двома різницями, на спільну роботу, на рух, на знаходження середнього арифметичного. Різноманіття видів „типових” задач вимагає науково обґрунтованої методики формування окремих вмінь розв’язувати задачі. The methodical departmental of junior schoolboys to the decision of tasks of separate prospects teaching on the basis of theory of the rich in content generalizations, method of the system-structural analysis is offered in the article. The model tasks of initial course of mathematics are incorporated in three groups: tasks, containing an identical size, tasks on joint work and on motion, tasks on finding of middle arithmetic. Research of tasks within the framework of every group goes through the certain changes, that allows to generalize a mathematical structure and method of decision of tasks.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5318
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannya u molodshyx shkolyariv umin rozvyazuvaty syuzhetni zadachi pevnyx vydiv.pdf567 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.