Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5305
Назва: Особливості мнемічного компоненту індивідуального досвіду підприємця
Інші назви: Features of mnemic component of enterpereneur`s individual experience
Автори: Яновська, Світлана Германівна
Yanovska, Svitlana
Ключові слова: індивідуальний досвід
підприємець
оперативна довготривала пам’ять
біографічна пам’ять
ранні спогади
individual experience
an entrepreneur
operative long-term memory
biographic memory
early child-hood memories
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Яновська С. Г. Особливості мнемічного компоненту індивідуального досвіду підприємця / С. Г. Яновська // Наука і освіта. - №1. - 2015. - С.183-188.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості мнемічного компоненту індивідуального досвіду підприємця. Показано, що обсяг і тривалість збереження інформації про події в оперативній довготривалій пам’яті при відтворенні недавнього минулого залежить від міри заповнювання пам’яті значимим змістом, кількість і якість якого зна-чуще вище в групі підприємців у порівнянні з групою людей, які не займаються підприємницькою діяльністю. Визначено, що факторами, які забезпечують ефективність біографічної пам’яті підприємців в інтервалі від суб’єктивного «зараз» до суб’єктивного «раніше» (зона «нового досвіду»), є міра суб’єктності їхньої позиції стосовно виникаючих зовнішніх впливів, а також орієнтація пам’яті на можливість застосування накопиче-ного в майбутньому.The article outlines the features of the mnemic component of entrepreneurs’ individual experience. Experimental observation of the scope and duration of information storage in operational long-term memory has shown that while re-producing recent past events there is a dependence of the reproduced information scope on the extent to which the memory is filled with relevant content, the quantity and quality of which is significantly higher among entrepreneurs than that among people who are not in business. The factors providing efficiency of entrepreneurs’ biographical memo-ry within the period from subjective “now” till subjective “earlier” (“new experience” area) are the following: the sub-jectiveness of their attitude towards external influence as well as memory’s orientation at the possibility of reproducing stored information in future. It is entrepreneurship which makes it possible for an individual to actualize two basic func-tions of experience, which are connected with stability and people’s need for development. Early childhood memories form latent structure of mnemic experience, characteristics of which are significantly higher among entrepreneurs ac-cording to the factors “interpersonal” and “personal” compared with people who are out of business. At the same time, the value according to “interpersonal” factor among entrepreneurs is positively connected with the efficiency of repro-ducing present-day events and with the events related to the establishment of entrepreneurship in our country.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5305
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yanovska.pdf252.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.