Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5279
Title: Розв’язування задач з міжпредметним змістом, як один з шляхів реалізації принципу інтеграції
Other Titles: Solving cross-curricular tasks as one way to implement the principle of integration
Решение задач по межпредметных содержанием, как один из путей реализации принципа интеграции
Authors: Крижановська, Н. Ю.
Толпекіна, Галина Миколаївна
Толпекина, Галина Николаевна
Tolpekina, Halyna Mykolayivna
Keywords: розв’язування задач
принцип інтеграції
міжпредметні зв’язки
логічні зв’язки
зв’язок фізики з математикою
решения задач
принцип интеграции
межпредметные связи
связь физики с математикой
логические связи
problem solving
principle of integration
cross-curricular relations
physics-mathematics connection
logical connections
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Крижановська Н. Ю. Розв’язування задач з міжпредметним змістом, як один з шляхів реалізації принципу інтеграції / Н. Ю. Крижановська, Г. М. Толпекіна // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 87-88.
Abstract: У статті з позиції міжпредметних зв’язків було зроблено такі висновки :більшість задач в тій чи іншій мірі пов’язані з математикою. В процесі їх розв’язування учні закріплюють обчислювальні навички, застосовують таблиці, формули, теореми, встановлюють функціональні залежності між величинами. Інтеграція сьогодні – це найвищий ступінь міжпредметних зв’язків у викладанні фізики з іншими шкільними дисциплінами. Фізика пов’язана з усіма шкільними предметами але найбільш логічні зв’язки з математикою. The article from the point of view of cross-curricular relations made the following conclusions: most of the tasks are mathematics-related in one way or another. In the process of solving them, students consolidate computing skills, apply tables, formulas, theorems, establish functional relationships between quantities. Integration today is the highest cross-curricular link in teaching physics with other school disciplines. Physics is related to all school subjects but the most logical is to do with mathematics. В статье с позиции межпредметных связей были сделаны следующие выводы: большинство задач в той или иной степени связаны с математикой. В процессе их решения ученики закрепляют вычислительные навыки, применяют таблицы, формулы, теоремы, устанавливающие функциональные зависимости между величинами. Интеграция сегодня - это высшая степень межпредметных связей в преподавании физики с другими школьными дисциплинами. Физика связана со всеми школьными предметами, но наиболее логические связи с математикой.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5279
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolpekina, Halyna Mykolayivna.pdf450.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.