Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛегецька, І. П.-
dc.contributor.authorДраганюк, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorДраганюк, Сергей Владимирович-
dc.contributor.authorDraganyuk, Sergiy Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2019-12-05T10:52:27Z-
dc.date.available2019-12-05T10:52:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛегецька І. П. Підвищення ролі шкільної освіти при засвоєнні знань математичної логіки та її застосувань в сучасних технологічних процесах / І. П. Легецька, С. В. Драганюк // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 85-86.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5277-
dc.description.abstractЛогічне мислення для кожного учня і взагалі людини та суспільства має виключне значення. Потужним імпульсом математичної логіки стала поява комп'ютерів та її застосування у логічному програмуванні. Тому в час інформаційних технологій вивчення математичної логіки стало ще більш необхідним, доступним та цікавим. На сьогоднішній день ми маємо змогу отримувати нові знання з вже існуючих за допомогою комп’ютерів автоматичним шляхом. Логическое мышление для каждого ученика и вообще человека и общества имеет исключительное значение. Мощным импульсом математической логики стало появление компьютеров и ее применения в логическом программировании. Поэтому в век информационных технологий изучения математической логики стало еще более необходимо, доступным и интересным. На сегодняшний день мы можем получать новые знания из уже существующих с помощью компьютеров автоматическим путем. Logical thinking for every student, and in general, for man and society exceptional value. A powerful impetus for mathematical logic was the emergence of computers and its application in logical programming. Therefore, in the age of information technology, the study of mathematical logic has become even more necessary, accessible and interesting. Today we have the opportunity to gain new knowledge from existing ones using computers automatically.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectлогічне мисленняuk
dc.subjectзакони мисленняuk
dc.subjectматематична діяльністьuk
dc.subjectпрограмуванняuk
dc.subjectєдиний процесuk
dc.subjectуспішні застосування потужним імпульсомuk
dc.subjectпоява комп’ютерівuk
dc.subjectобробка інформаціїuk
dc.subjectрозвиток суспільстваuk
dc.subjectнезалежна дисциплінаuk
dc.subjectактивна діяльністьuk
dc.subjectlogical thinkinguk
dc.subjectcritical importanceuk
dc.subjecttimely familiarizationuk
dc.subjectlaws of thinkinguk
dc.subjectmathematical activityuk
dc.subjectprogramming a single processuk
dc.subjectpossessionuk
dc.subjectsuccessful use of a powerful impulseuk
dc.subjectthe emergence of computer information processinguk
dc.subjecthigh level of assistanceuk
dc.subjectteacher assistanceuk
dc.subjectлогическое мышлениеuk
dc.subjectзаконы мышленияuk
dc.subjectматематическая деятельностьuk
dc.subjectпрограммированиеuk
dc.subjectединственный процессuk
dc.subjectуспешные применения мощным импульсомuk
dc.subjectпоявление компьютеровuk
dc.subjectобработка информацииuk
dc.subjectразвитие обществаuk
dc.subjectнезависимая дисциплинаuk
dc.subjectактивная деятельностьuk
dc.titleПідвищення ролі шкільної освіти при засвоєнні знань математичної логіки та її застосувань в сучасних технологічних процесахuk
dc.title.alternativeIncreasing the role of school education in learning mathematical logic and its applications in modern technological processesuk
dc.title.alternativeПовышение роли школьного образования при усвоении знаний математической логики и ее приложений в современных технологических процессахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Draganyuk, Sergiy Volodymyrovych.pdf486.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.