Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5273
Назва: Синергетическая обусловленность педагогической интеграции
Інші назви: Синергетична обумовленість педагогічної інтеграції
Synergetic conditioning of pedagogical integration
Автори: Мартынова, Раиса Юрьевна
Мартинова, Раїса Юріївна
Martynova, Raisa Yuriivna
Ключові слова: синергетика
педагогическая интеграция
дидактические закономерности
стержневой предмет
части однопредметного и разнопредметного содержания
синергетика
педагогічна інтеграція
диференціація
синтез громадських і технічних наук
компресія навчального змісту
synergy
pedagogical integration
differentiation
synthesis of social and technical sciences
compression of educational content
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мартынова Р. Ю. Синергетическая обусловленность педагогической интеграции / Р. Ю. Мартынова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.67-75.
Короткий огляд (реферат): В данной статье рассмотрены четыре положения синергетики, которые позволили осуществить существенное эволюционное преобразование современного материального мира. У статті розглянуті чотири положення синергетики, які дозволили здійснити суттєве еволюційне перетво-рення сучасного матеріального світу. The article reveals four theoretical propositions of synergy which allow fulfilling essential evolutional transforma-tion of the modern material world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5273
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf295.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.