Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5263
Назва: Компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-спортивної роботи
Інші назви: Компоненты готовности будущих учителей физической культуры к организации физкультурно-спортивной работы
Components of future physical education teachers’ preparedness for physical and sport activities organization
Автори: Зайцева, Юлія Вікторівна
Зайцева, Юлия Викторовна
Zaitseva, Yulia
Ключові слова: готовність
компоненти готовності
критерії та рівні готовності
учитель фізичної культури
фізкультурно-спортивна робота
готовность
компоненты готовности
критерии и уровни готовности
учитель физической культуры
физкультурно-спортивная работа
preparedness
components of preparedness
criteria and levels of preparedness
PE teacher
physical and sport activities
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Зайцева Ю. В. Компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-спортивної роботи / Ю. В. Зайцева // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.41-47.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізку-льтурно-спортивної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано поняття «готовність», визначено компоненти готовності студентів до організації фізкультурно-спортивної роботи. Здійснений нами аналіз наукової літератури та власний педагогічний досвід дозволили обґрунтувати критерії та рівні готовно-сті майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-спортивної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах. Осуществленный нами анализ научной литературы и собственный педагогический опыт позволили обосновать критерии и уровни готовности будущих учителей физической культуры к организации физкультурно-спортивной работы в общеобразовательных учебных заведениях. The carried out analysis of the scientific literature and own еуфсрштп experience allowed us to substantiate the criteria and levels of future Physical Education teachers’ preparedness for the organization on the physical and sport activities at general educational institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5263
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf252.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.