Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5209
Title: Застосування адаптивних технології навчання при вивченні математики в закладах ЗСО
Other Titles: Применение адаптивных технологии обучения при изучении математики в учреждениях ЗСО
Application of adaptive learning technologies in the study of mathematics in the ISS institutions
Authors: Болдарєва (Мартинюк), Ольга Миколаївна
Болдарева (Мартинюк), Ольга Николаевна
Boldareva (Martyniuk), Olga Mykolayivna
Матвєєнко, Х. С.
Keywords: адаптивні технології навчання
вивчення математики
теорія графів
платформа Knewton
adaptive learning technologies
mathematics study
graph theory
Knewton platform
адаптивные технологии обучения
изучения математики
теория графов
платформа Knewton
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Citation: Матвєєнко Х. С. Застосування адаптивних технології навчання при вивченні математики в закладах ЗСО / Х. С. Матвєєнко, О. М. Мартинюк // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 23-25.
Abstract: У статті розповідається про використання інформаційних технологій і впровадження нових методичних розробок у процес навчання, зокрема математики у закладах загальної середньої освіти (ЗСО). Окремої уваги заслуговує платформа Knewton. Головна інновація Knewton – knowledge graph як спосіб структурування концепцій. Розроблено динамічний навчальний комплекс для учнів закладів ЗСО з теорії графів. В статье рассказывается об использовании информационных технологий и внедрение новых методических разработок в процесс обучения, в частности математики в учреждениях общего среднего образования (ЗСО). Отдельного внимания заслуживает платформа Knewton. Главная инновация Knewton - knowledge graph как способ структурирования концепций. Разработан динамический учебный комплекс для учащихся учреждений ЗСО по теории графов. he article discusses the use of information technology and introduction of new methodological developments in the learning process, in particular Mathematics in General Secondary Education (ISS). The Knewton platform deserves special attention. Main innovation Knewton - knowledge graph as a way to structure concepts. A dynamic educational complex for students of SOIs in graph theory has been developed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5209
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martyniuk, Olha Mykolaivna.pdf682.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.